ارسال به دیگران پرینت

نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی؛

نیازی نیست در مورد دستیاران حرف بزنم| مالک میدان بودیم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوالی در خصوص انتخاب دستیاران گفت: فکر می‌کنم نیازی نیست در مورد دستیاران حرف بزنم.

نیازی نیست در مورد دستیاران حرف بزنم| مالک میدان بودیم

 محرم نویدکیا شامگاه یکشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با فجر سپاسی که با برد دو گله تیمش همراه بود اظهار داشت: ابتدا باید بابت عدم حضورم در نشست خبری قبل از بازی عذرخواهی کنم، آن زمان یک قرار پزشکی داشتم که هیچ جوره نتوانستم آن را جابجا کنم و بابت این موضوع مجدداً عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص این بازی تصریح کرد: می‌دانستیم بازی سختی است بازی فنی بود، بازی کردن جلوی تیم فجر سپاسی سخت است زیرا ساختار دفاعی خیلی خوبی دارند و سعی می‌کنند فضاها را تا جایی که می‌شود کوچک کنند و اجازه ندهند که بازی‌سازی در زمین خودشان به راحتی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: سعی کردیم موقعیت‌هایی روی دروازه فجر ایجاد کنیم اما این را هم باید بگویم که فجر روی ضربات ایستگاهی و ضد حملات چند حمله خوب کرد و حتی می‌توانست به گل هم برسد، اما خوشبختانه توانستیم از لحاظ مالکیت شرایط خوبی داشته باشیم و سعی کردیم مالکیت را بالا نگه داریم و موقعیت ایجاد کنیم.

فوق‌العاده نبودیم

وی تاکید کرد: فوق‌العاده نبودیم، به دلیل اینکه بازیکنان تحت فشار بودند و دلشان می‌خواست با بردن این بازی از فشار خارج شوند و به وضعیت تیم در جدول سر و سامان دهند به دلیل همین فشار دقایقی از بازی را از دست دادیم، اما روی هم رفته فکر می‌کنم نیمه اول بازی منطقی انجام دادیم و نیمه دوم باید از فضاهای روی ضدحملات خیلی بیشتر استفاده می‌کردیم که متأسفانه خیلی خوب استفاده نکردیم.

نویدکیا اضافه کرد: هرچه به آخر بازی رفت فجر سعی کرد موقعیت‌های هجومی بیشتری داشته باشد و موفق شد در اواخر بازی نیز یکی دو موقعیت خیلی خوب نیز ایجاد کند و حتی ممکن بود ما گل نیز بخوریم، در کل از لحاظ بازی خارق العاده نبود اما با این شرایط که داشتیم امتیاز و بازی خوبی بود.

وی در واکنش به سوال تقطیع شده یک خبرنگار خاطر نشان کرد: اگر می‌خواستید در مورد دستیاران سوال بپرسید، فکر می‌کنم نیازی نیست در مورد دستیاران حرف بزنم.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه