ارسال به دیگران پرینت

قلعه نویی:

افت روحی تیم گل گهر| برای کار نکرده مجازات شده ایم

کرمان - سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به کسر امتیاز این تیم گفت: تیم به دلیل کار نکرده مجازات و دچار افت روحی شد.

افت روحی تیم گل گهر| برای کار نکرده مجازات شده ایم

 سرمربی تیم گل‌گهر عصر شنبه در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران عنوان کرد: تبریک می‌گویم به سرمربی تیم هوادار که سلسله مراتب را طی کرده و یک تیم بسیار خوب ساخته است در این یک سال و نیمی که مربی گل‌گهر هستم، چه بیرون از خانه و چه داخل خانه، هیچ تیمی اینقدر روی ما فشار نیاورده بود.

وی ادامه داد: در این بازی ما افت بدنی داشتیم، که طبیعی هم بود، ولی از بازیکنانمان تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم چون در این بازی حق ما برد نبود، حتی ما باید بازنده بازی می‌بودیم، بعضی جاها شانس هم آوردیم و در نهایت از موقعیت استفاده کردیم.

سر مربی گل‌گهر ادامه داد: در اصل اگر بخواهیم حساب کنیم ما الان باید ۲۷ امتیازی داشته و سوم جدول باشیم، نباید بچه‌های ما اینقدر عذاب بکشند و اینقدر از نظر روحی افت کنند.

وی گفت: خدا را شکر بعد از آن اتفاق‌هایی که افتاد توانستیم ۸ امتیاز بگیریم و واقعاً کار بزرگی انجام شد.

سرمربی گل گهر افزود: من اینها را می‌بینم خودم خجالت می‌کشم، برای کاری که نکردیم مجازات شده‌ایم اما اگر همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم با این شرایط به جلو برویم به جایگاه خود باز می‌گردیم.

وی گفت: تیم شهرستانی که بدون هیچ ادعایی و هیچ تقصیری با مشکلات زیادی مواجه شد اما فوتبالی خوبی ارائه می‌دهد.

وی افزود: درست است که ما این بازی‌ها را می‌بریم ولی آن شادابی و نشاطی که قبل از این در تیم حاکم بود الان وجود ندارد با این حال در حال ترمیم و ساخت مجدد تیم هستیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه