ارسال به دیگران پرینت

نویدکیا:

بازی پیچیده‌ای مقابل هوادار داشتیم

سرمربی سپاهان گفت: بازی بسیار پیچیده‌ای مقابل هوادار داشتیم و تصور این بازی را از حریف نداشتیم.

 بازی پیچیده‌ای مقابل هوادار داشتیم

 محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: روز مربی را به همه مربیان و تمام کسانی که مربی من بودند، تبریک می‌گویم. بازی بسیار پیچیده‌ای مقابل هوادار داشتیم و تصور این بازی را از حریف نداشتیم. آن‌ها تیمی بودند که سعی می‌کردند بازیسازی کنند اما این بار ما را شگفت زده کردند و سازماندهی دفاعی بسیار قوی داشتند. دوندگی زیادی داشتند و فضاها را پوشش می‌دادند. به همین دلیل نیمه اول بازیکنان‌مان عصبی شدند و نمی‌توانستند خوب کار کنند.

او ادامه داد: اما نیمه دوم بازی بهتر شد و سعی کردیم اطلاعاتی که لازم است را به بازیکنان بدهیم. با تعویض‌هایمان هم سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم و انتقال‌ها را بهتر انجام دهیم و ارسال‌های بیشتری داشته باشیم. بازیکنانی که وارد زمین شدند بسیار به ما کمک کردند و بردمان را مدیون بازیکنان تعویضی‌مان هستیم.

سرمربی سپاهان درباره دعوت نویدکیا به کمیته انضباطی گفت: این دعوت به خاطر مصاحبه من بود و بعدش هم رفتیم و نشستیم و با هم صحبت کردیم. دوستانه راجع به همه مسائل صحبت کردیم و مساله خاصی نبود.

او با بیان این‌که ما امروز فشار زیادی را تحمل کردیم، بیان کرد: بازیکنان باید به این واقعیت برسند که خیلی از تیم‌ها با ساختار دفاعی بهتر بیایند و از ما امتیاز بگیرند و این طبیعی است. این ما هستیم که باید شرایط را فراهم کنیم تا امتیاز بگیریم. در نوع تمرینات‌مان باید تغییراتی را بدهیم که شرایط بهتری را تجربه کنیم. سازماندهی دفاعی خیلی راحت تر است اما ساختار هجومی و موقعیت درست کردند بسیار پیچیده و سخت است. باید سعی کنیم تا آنجایی که می‌شود باید راهکارهای بهتری داشته باشیم که گل بزنیم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی درباره شکل بازی هوادار گفت: آن‌ها می‌خواستند بسته بازی کنند و سازماندهی قوی داشتند. برخی تیم‌ها دل‌شان می‌خواهد در مقابل تیم‌های قوی‌تر از شانس‌شان استفاده کنند و امتیاز بگیرند. من هیچ ایرادی به تیم هوادار نمی‌گیرم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه