ارسال به دیگران پرینت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

شدت مصدومیت انصاری هنوز مشخص نیست

رفسنجان - سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه شدت مصدومیت انصاری هنوز مشخص نیست، گفت: منتظر نظر پزشکان در این خصوص هستیم.

شدت مصدومیت انصاری هنوز مشخص نیست

محمد ربیعی شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: در رابطه با بازی فردا سعی می‌کنیم نهایت تمرکز و جدیت خودمان را برای هفته دوم داشته باشته باشیم و رفته و رفته نشان می‌دهیم که باید به مرز درستی از هماهنگی در اجرای تاکتیک‌ها و بازی تیم برسیم.

وی افزود: مطمئن هستم که زمان می‌برد و بعد از وقفه بعدی تیم به هارمونی خودش خواهد رسید. نیازمند این هستیم که در بیشتر دقایق بازی از تمرکز بسیار بالایی برخوردار باشیم تا در اجرای برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی که داریم موفق‌تر عمل کنیم.

ربیعی در خصوص حواشی و صحبت‌های که در خصوص تیم ملی است، گفت: تجربه همه ما ثابت کرده که این‌گونه موارد و اتفاقات در یکسری زمان‌های لیگ رخ می‌دهد. فکر می‌کنم همیشه این‌جور موارد شما را با یک عنصر ناشناخته روبرو خواهد کرد چون بعضی وقت‌ها این تیم مقابل را از محور هیجان و انگیزه در بالاترین سطح خودش قرار می‌دهد و این کار را برای تیم ما سخت خواهد کرد.

ربیعی ادامه داد: خودم خیلی بیشتر علاقه‌مند بودم که همه چیز در حالت ساده و روان خودش باشد؛ مثل تمامی بازی‌های دیگر آن وقت نحوه تقابل با تیم حریف هم ساده‌تر و هم راحت تر است و هم اینکه بازی در یک شرایط درست و برابر خودش جلو می‌رود.

وی بیان کرد: الان ما نمی‌دانیم با چه اتفاقی از تیم حریف روبه‌رو هستیم. آن چیزی که من استنباط می‌کنم فکر می‌کنم با تیمی که از لحاظ سطح انگیزشی و عملکرد و خواستن بالاتر از حالت عادی است روبه‌رو می‌شویم و این برای ما خوب نیست. به هر حال سعی ما این است که بتوانیم در کل ۹۰ دقیقه بر تمرکز و ذهن خودمان واقف باشیم و حفظش کنیم تا بتوانیم از این بازی سخت نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.

تیم پدیده منسجم دفاع می‌کند

وی گفت: به دلیل اینکه تیم پدیده هم در بازی گذشته و در بازی‌های دوستانه‌ای که ما نتایجش را بررسی کردیم، در شش بازی فقط دو گل خورده داشته است. تیمی است که منسجم دفاع می‌کند. در بازی قبل هم بازی را دیدم فکر می‌کنم ما در برابر خط دفاعی منسجم پدیده و بعضاً ضد حملات زهردارشان امیدوارم فردا زیاد دچار مشکل نشویم.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: بر خود لازم می دانم از عواملی که مجدانه و جهادی کار کردند برای اینکه ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به این بازی برسد، تشکر کنم. خواستگاه قلبی من و همه عوامل تیم این بود که بازی‌های خود را در رفسنجان انجام دهیم و تیم از رفسنجان برای بازی‌هایی که میزبان هستیم، خارج نشود.

وی عنوان کرد: همه مربیان لیگ خواستار این هستند که زمین برگزاری بازی از کیفیت و سطح مناسب چمن و کیفیت صافی برخوردار باشد. برای ما نوید خوب و ایده آل این است که زمین سرچشمه از کیفیت چمن بسیار خوبی برخوردار است و این به کیفیت کار دو تیم کمک خواهد کرد. سیستم سازه ورزشگاه شامل رختکن‌ها، اتاقهای داور، کنفرانس، سیستم نور و مواردی از این دست با حرکتی کاملاً جهادی آماده شد و سبب شد ما میزبان لیگ برتر در اینجا باشیم.

ربیعی ابراز داشت: این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران چه از نظر کیفیت چمن، کیفیت سازه و… است. امیدواریم دل هوادران و کارکنان مس سرچشمه و مردم رفسنجان را شاد کنیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص مصدومیت محمد انصاری گفت: انصاری از بازیکنان بسیار خوب تیم است و از کیفیت فنی جزو بازیکنان ثابت ما در چهار بازی آخر پارسال و بازی‌های دوستانه امسال و بازی نخست ما در لیگ برتر است.

وی گفت: در صحنه‌ای که مشاهده کردیم نوک پنجه انصاری در چمن گیر کرده و سبب چرخش شدید زانو در برخورد با مغانلو می‌شود. تورمی که روی زانو داشت اجازه گرفتن ام آر آی را نداد و طبق دستور پزشک ابتدا باید تورم کاملاً از بین برود تا تشخیص پزشک بهتر باشد.

ربیعی ادامه داد: فکر می‌کنم درباره انصاری با مصدومیت شدیدی روبرو هستیم. امیدوارم هر چه زودتر به تیممان برگردد و قطعاً مورد حمایت ۱۰۰ درصدی باشگاه و بنده است و بازیکنانی برای مجموعه زحمت می کشند را فراموش نمی‌کنیم. جواب قطعی میزان مصدومیت انصاری را تا هفته آینده به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه