ارسال به دیگران پرینت

صالحی امیری:

به تمام فدراسیون‌های ورزشی کمک می‌کنیم

صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمان‌های المپیکی و پارالمپیکی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به تمام فدراسیون‌های ورزشی کمک می‌کنیم

صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی تیر و کمان کشورمان اظهار کرد: همه ما مدیون جانبازان و شهدا هستیم و اگر امروز در یک فضای آزاد احساس امنیت می‌کنیم، باید بدانیم خیلی از جوان‌های ما خون خود را اهدا کرده اند.

او ادامه داد: خوشبختانه در حوزه ورزش سعی کردیم توجه ویژه‌ای به معلولان عزیزان کنیم که خدارا شکر فدراسیون ما نیز در این امر بسیار مقتدر و با عزت و افتخار است. ۳ گروه است که باید از آن‌ها قدردانی کرد که اولین آن‌ها بچه‌های پارالمپیک کشورمان هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند و همیشه قدردان آن‌ها هستیم. گروه دوم هم قهرمان‌های ملی ما هستند، مانند کشتی گیرهایمان که اکنون به استقبال آن‌ها خواهیم رفت.

 

به تمام فدراسیون‌های ورزشی کمک می‌کنیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در این شرایط که به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند، ورزش توانسته است نشاط و شادی را به خانه‌های مردمان برساند. در تمام ورزش‌ها سعی همه این است که تنها مردم را شاد و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند؛ اما این را باید بگوییم اگر کسی مدالی کسب می‌کند، خیلی‌ها او را یاری می‌کنند تا به این افتخار‌ها برسد.

او در انتها گفت: ما در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تعهد کرده ایم که همه تلاش خود را برای حمایت از تمام فدراسیون‌ها انجام دهیم. تا در مجموع ورزش قهرمانی ما بدرخشد.

 

منبع : افکرنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه