ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل باشگاه تراکتور:

تک‌تک بازیکنان تراکتور ستاره هستند

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، گفت: ما به آینده امیدواریم و تک تک بازیکنان‌مان ستاره هستند.

تک‌تک بازیکنان تراکتور ستاره هستند

 جمشید نظمی شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: جا دارد پیش از هر صحبت دیگری، پرداخت بدهی‌های خارجی باشگاه در راستای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی که با تلاش و مساعدت مالک محترم انجام شد را تبریک بگویم.

وی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور طی چند روز آتی باز می‌شود، توضیح داد: با بازشدن پنجره، قرارداد بازیکنان جذب شده را ثبت خواهیم کرد.

نظمی با اشاره به اردوی تیم در تهران، گفت: امروز از نزدیک تلاش، وفاق و زحمات کادرفنی و بازیکنان را شاهد بودیم. اردوی آماده‌سازی تیم برای فصل آتی، در فضای آرام و با نشاط در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی برای فصل آتی در حال رخ دادن است، خاطرنشان کرد: آقای فیروز کریمی به همراه سایر اعضای کادرفنی با تمام توان به دنبال رساندن تیم به انسجام هستند تا دغدغه هواداران نسبت به آینده تراکتور، رفع شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه ما برای فصل بعد امیدوار هستیم، گفت: شاید تصور می‌کنیم که ستاره نداریم؛ اما تمام بازیکنان ما ستاره هستند و نام‌ها و عناوین مهم نیست. بازیکنان خودشان را در طول جریان مسابقات ثابت خواهند کرد.

وی در پایان اظهاراتش تاکید کرد: به امید خدا، با کسب نتایج خوب، موجبات خوشحالی هواداران را فراهم خواهیم کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه