ارسال به دیگران پرینت

سرمربی والیبال نوجوانان: دنبال پیروزی مردانه هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان می‌گوید که برای تیم لهستان متاسف است چرا که تیم‌های بزرگسالان، جوانان و ... این کشور همواره می‌خواهند تیم حریف را وارد حاشیه کنند.

سرمربی والیبال نوجوانان: دنبال پیروزی مردانه هستیم

مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پس از شکست سنگین 3 بر صفر مقابل لهستان گفت: بازی را واگذار کردیم و به تیمی باختیم که در اروپا بازی کرده و تجربه حضور در رقابت‌های مهم را دارد. باید بگویم این شکست درحالی اتفاق افتاد که تیم ملی والیبال ایران حتی در آسیا هم بازی نکرده است. لهستان را آنالیز کرده بودیم اما موفق نشدیم به پیروزی برسیم و مشکلی هم ندارد چرا که این باخت باعث تجربه ملی پوشان خواهد شد. درباره این بازی باید کارشناسان نظر دهند و از تیمم راضی هستم.

آرمات ادامه داد: بازی لهستان، دومین بازی رسمی ما بود و امیدوارم که در مراحل بعدی موفق عمل کنیم و جزو چهار تیم برتر این مسابقات قرار بگیریم. برای تیم لهستان متاسفم چرا که تیم های بزرگسالان، جوانان و ...  این کشور همواره می‌خواهند تیم حریف را وارد حاشیه کنند. مربی لهستان به بازیکن ما در رختکن حمله کرد. همچنین بازیکنان لهستان زیرتور شیطنت‌هایی را داشتند. تیم ملی والیبال لهستان پیغام فرستاد که ممکن است ایران ما را اذیت کند درحالی که ایران همواره به مهمان نوازی معروف است. به نظر می‌آید که سرمربی لهستان نخواست مردانه برنده میدان شود درحالی که  تیم من دنبال پیروزی مردانه است. بازیکنان ما عصبی بازی نکردند و این باخت به دلیل عدم تجربه بود. مربی لهستان می‌خواست اینطور برنده شود که به مقصودش هم رسید.

او ادامه داد: در حمایت‌ها خوب کار نکردیم و قطعا روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد. حضور آقای سجادی باعث افتخار بود و خوشحال شدم و از او تشکر می‌کنم. از داورزنی هم تشکر می‌کنم چرا که به رختکن آمد و به بچه‌ها روحیه داد. این روحیه در تیم ملی والیبال جوانان هم از داورزنی دیده شد. قول می‌دهم بهتر شویم.

آرمات گفت: چه کسی پیش بینی کرد که تیم ایران سرگروه باشد؟ باید برنامه ریزی کرد و هیچ چیز را از دست نداده‌ایم و برنامه ریزی خواهیم کرد. قسمت این بود که امروز شکست بخوریم هرچند که شاید کارمان سخت شد. امیدوارم روز به روز بهتر شود. وقتی تیم ما در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده چه طور پیش بینی شده که صدرنشین این مسابقات می‌شویم؟

سرمربی لهستان پس از این پیروزی گفت: در ابتدا می‌گویم که تحت تاثیر بازی قرار گرفتیم. باوجود تنش‌های بین دوتیم امروز با انگیزه بازی کردیم، قبلا هم گفته‌ام اصلا بازی‌ها را به صورت کلی نگاه نمی‌کنم و به هر بازی به شکل خوش نگاه کرده و آن را جلو می‌برم.

او در باره صدرنشینی لهستان در گروه A این رقابت‌ها، گفت: همواره این اندیشه را دنبال می‌کنم که عملکرد فردای تیم بهتر از دیروز باشد. قطعا تلاش می‌کنم با توجه به آنالیزها عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم.

سرمربی لهستان درباره درگیری دو تیم قبل از شروع این مسابقه اظهار کرد: سطح والیبال هر دو تیم لهستان و ایران نزدیک به هم است و به همین دلیل ممکن بوده که درگیری‌های خارج عرف شکل بگیرد. معتقدم که ایران می‌تواند قهرمان این مسابقات شود و این امکان برای ایران وجود دارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه