ارسال به دیگران پرینت

دونده ۲۰۰ متر ایران به فینال قهرمانی جهان نرسید

بنیامین یوسفی از صعود به فینال دوی ۲۰۰ متر رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان بازماند.


دونده ۲۰۰ متر ایران به فینال قهرمانی جهان نرسید

 بنیامین یوسفی در مرحله نیمه نهایی  دوی ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جوانان جهان با ۷ دونده دیگر به رقابت پرداخت و از صعود به فینال بازماند.

یوسفی در گروه اول این مسابقات رکورد ۲۱.۰۲ ثانیه را ثبت کرد و رکورد شخصی خود را ارتقا داد اما در جایگاه هفتم گروهش قرار گرفت و به فینال نرسید.  او در رده‌بندی پایانی و بین ۲۳ دونده در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

پیش از این و در روز سوم مسابقات، مهلا محروقی، اولین و تنها زن ایرانی حاضر در قهرمانی جوانان جهان در فینال پرتاب دیسک ششم شد.

محمدرضا رحمانی‌فر (پرتاب دیسک)، صادق صمیمی (پرتاب دیسک)، امیرحسین ماماقانی (پرتاب وزنه)، ارسلان قشقایی (پرتاب وزنه)، امیر مقدمی (۴۰۰متر مانع)، دانیال بی‌باک (۴۰۰متر مانع)، علی قاسم بابایی (۱۰۰متر)، بنیامین یوسفی (۲۰۰متر) و محلا محروقی (پرتاب دیسک) نمایندگان ایران در قهرمانی جهان هستند.

از بین این نفرات محروقی در پرتاب دیسک ششم شد، یوسفی به فینال دوی ۲۰۰ متر نرسید، علی قاسم بابایی در روز اول به دلیل مصدومیت موفق نشد از خط پایان رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر عبود کند، امیرحسین ماماقانی به فینال پرتاب وزنه نرسید و در مرحله مقدماتی به کار خود پایان داد، ارسلان قشقایی با راهیابی به فینال پرتاب وزنه در جایگاه چهارم قرار گرفت و امیر مقدمی و دانیال بی‌باک هم به نیمه نهایی رقابت‌های دوی ۴۰۰ متر بامانع صعود کردند که فردا (شنبه) در این مرحله کار خود را ادامه می‌دهند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه