ارسال به دیگران پرینت

خرید‌های پرسروصدای استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای تقویت تیمشان در فصل آتی از همین حالا برنامه ریزی را شروع کرده اند.

خرید‌های پرسروصدای استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات

استقلال و پرسپولیس برای تقویت تیم هایشان در فصل آتی از همین حالا دست به کار شده اند و به نظر می‌رسد با بازیکنان مورد نظر، مذاکرات را از سر گرفته اند. در باشگاه استقلال، از آنجا که فرهاد مجیدی از نحوه خرید بازیکن در دوران محمود فکری رضایت نداشته، به نظر می‌رسد خودش دست به کار شده و با بازیکنانی که می‌خواهد صحبت‌های اولیه را انجام داده است.

در مورد سرمربی استقلال این اواخر شایعات تایید نشده‌ای هم به راه افتاد که در آخرین سفرش به دبی با رضا قوچان نژاد و یک بازیکن دو تابعیتی ایرانی دیگر برای حضور در استقلال وارد مذاکره شده است.

پرسپولیسی‌ها هم که از رفتن محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع تیمشان مطمئن هستند، به دنبال خرید مدافع جدیدی هستند و عنوان شده که با یکی دو بازیکن برای پر کردن جای خالی او صحبت شده است. رایان تفضلی، مدافع دو رگه ایرانی که این روز‌ها در دسته‌های پایین فوتبال انگلیس مشغول به کار است، یکی از مدافعانی است که شایعه شده با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است.

به گزارش فرارو، البته که این موارد، تنها شایعات به راه افتاده درباره این دو باشگاه نیست و فهرست خرید آن‌ها در نقل و انتقالات می‌تواند پرسروصداتر هم باشد و این بار خط هافبک این دو تیم را تحت تاثیر قرار دهد. این شایعات البته ارتباط مستقیمی با فسخ قرارداد دو لژیونر ایرانی دارد.

اولی مربوط به علی کریمی است؛ بازیکن ایرانی باشگاه الدحیل که نتوانسته خودش را به مسئولان این باشگاه تحمیل کند حالا در فهرست خروج قرار گرفته است. از آنجا که علی کریمی یکی از ستاره‌های دو فصل پیش استقلال بود، به نظر می‌رسد بازگشتش به ایران و البته باشگاه استقلال چندان دور از ذهن نباشد. او هافبک توانایی است و بسیاری از باشگاه‌های متمول ایرانی می‌توانند برای خریدنش اقدام کنند.

دومین فسخ هم مربوط به رضا اسدی، بازیکن پیشین باشگاه تراکتور است. او راهی سن پولتن اتریش شد تا با بازی برای این باشگاه، حضور در اروپا را تجربه کند، ولی مصدومیت و بعد، کم بازی کردن، باعث شد این بازیکن هم قراردادش را فسخ کند. رضا اسدی از مدت‌ها قبل یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس بود و حالا با توجه به شایعاتی که درباره جدایی احتمالی احمد نوراللهی به گوش می‌رسد به نظر می‌رسد او هم دوباره تبدیل به یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای فصل آتی شود.

به گزارش فرارو، با توجه به اینکه در همین فصل، دو لژیونر فوتبال ایران یعنی مهدی ترابی و شهریار مغانلو، یکی از قطر و دیگری از پرتغال به لیگ ایران برگشته و اتفاقا دوباره احیا شده اند، به نظر می‌رسد گزینه بازگشت به لیگ ایران پیش روی هر دو بازیکن جدید یعنی علی کریمی و رضا اسدی قرار دارد. بازیکنانی که قاعدتا می‌توانند تنور نقل وانتقالاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را داغ‌تر کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه