ارسال به دیگران پرینت

انتقاد شدید پلاتینی از رئیس یوفا | این مدیریت ترسوهاست!

میشائیل پلاتینی به انتقاد از رئیس یوفا و نحوه برخورد او با پروژه سوپرلیگ اروپا پرداخت.


انتقاد شدید پلاتینی از رئیس یوفا  |  این مدیریت ترسوهاست!

پس از علنی شدن برنامه‌های سوپرلیگ اروپا، فیفا با قاطعیت نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان داد. حتی پرونده ای علیه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین نیز تشکیل شده است.

میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا از الکساندر چفرین رئیس این نهاد به دلیل مدیریتش در مورد سوپرلیگ انتقاد کرد. پلاتینی ۶۵ ساله گفت: وقتی شما رئیس یوفا هستید، بهتر است این را پیش بینی کنید تا اینکه با یک واقعه کامل روبرو شوید. این نحوه مدیریت ترسوها بود و به همین خاطر شاهد یک رسوایی بزرگ و خجالت آور در یوفا بودیم.

اتحادیه فوتبال اروپا و رئیس آن پس از تشکیل سوپرلیگ، باشگاه های جدا شده را به شدت تهدید کرد. در این بین تنها رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین از این برنامه کناره گیری نکرده‌اند و یوفا اکنون مراحل انضباطی علیه این سه باشگاه را آغاز کرده است.

انتقاد از اصلاحات لیگ قهرمانان اروپا

پلاتینی همچنین از اصلاحات لیگ قهرمانان انتقاد کرد و گسترش این رقابت ها را احمقانه توصیف کرد. از فصل ۲۵-۲۰۲۴، تعداد ۳۶ تیم به جای ۳۲ تیم در مرحله مقدماتی شرکت می کنند و در مجموع ۱۰۰ بازی دیگر برگزار می شود. پلاتینی گفت: هیچ‌کس و هیچ باشگاهی به این ایده علاقه ندارد و این نیز نمونه دیگری از مدیریت فاجعه‌باری است که این افراد در یوفا دارند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه