ارسال به دیگران پرینت

المپیک توکیو | رقیب آمریکایی علیرضا کریمی فرصت حضور در المپیک را از دست داد

جی دن کاکس مدعی اصلی پوشیدن دوبنده وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا در المپیک توکیو به دلیل نرسیدن سر وزن قانونی از رقابت های انتخابی آمریکا کنار رفت. هومن توکلیان که در سالن وزن کشی حضور داشت در این باره گفت: کاکس کمی اضافه وزن داشت و برای وزن کم کردن تمرین می کرد اما زمانی که برای رفتن روی باسکول آمد یک دقیقه دیر رسید تا مسابقات انتخابی را از دست دهد.

المپیک توکیو | رقیب آمریکایی علیرضا کریمی فرصت حضور در المپیک را از دست داد

جی دن کاکس مدعی اصلی پوشیدن دوبنده وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا در المپیک توکیو به دلیل نرسیدن سر وزن قانونی از رقابت های انتخابی آمریکا کنار رفت.

بر اساس گزارش تعدادی از رسانه های کشتی آمریکا، جی دن کاکس دارنده ۲ طلای جهان به سر وزن قانونی برای حضور در رقابت های انتخابی در وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا نرسید و فرصت حضور در المپیک را از دست داد.

قرار بود کشتی گیران این وزن به رقابت با یکدیگر بپردازند و فرد پیروز در نیمه نهایی به مصاف کاکس برود تا در نهایت برنده در دیدار فینال مقابل کایل اسنایدر دارنده مدال های طلای جهان و المپیک مبارزه کند.

کاکس برای اینکه بتواند در المپیک توکیو حاضر شود از وزن غیر المپیکی ۹۲ کیلوگرم چندی پیش به وزن المپیکی۹۷ کیلوگرم آمد.

هومن توکلیان که در سالن وزن کشی حضور داشت در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: کاکس کمی اضافه وزن داشت و برای وزن کم کردن تمرین می کرد اما زمانی که برای رفتن روی باسکول آمد یک دقیقه دیر رسید تا مسابقات انتخابی را از دست دهد.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی آمریکا برای حضور در المپیک توکیو از امشب(جمعه) به مدت ۲ روز در تگزاس آمریکا برگزار می شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خسرو ارسالی در

      برای یک دقیقه تاخیر فردی که امید قهرمانی در المپیک را داشت کنار گذاشتند این را میگویند انضباط

    • مصطفی ارسالی در

      بنظرم کشتی گیر سیاه پوست آمریکایی آقای کاکس در حال حاضر با توجه به اتفاقات وحشتناکی که برای هم نژادش یعنی سیاهپوستان کشورش رخ داده هیچ تمایلی برای شرکت در مسابقات کشتی ان هم برای پرچم امریکا نداشته و نداره بخاطر همین چنین اتفاقی رخ داد، ولی کشتی گیران ایرانی باید خیلی هوشیار باشند و دیگر حریفان را دست کم نگیرند، بنابراین باید خیلی بیشتر تمرین کنند تا با امادگی کامل تر در مسابقات المپیک شرکت کنند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه