ارسال به دیگران پرینت

گل‌محمدی:

تعطیلی چند روزه لیگ | بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند

یحیی گل‌محمدی گفت: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ، این اولین بازی است و قطعاً بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند، با تمام وجود در خدمت تیم هستند. به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنیم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و هواداران، حتی حاضرند از جان‌شان مایه بگذارند.


تعطیلی چند روزه لیگ |  بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند

باشگاه پرسپولیس: سرمربی پرسپولیس با تمجید از بازیکنان این تیم، سرخپوشان را مرد روزهای سخت نامید.

 یحیی گل‌محمدی درباره دیدار فردا (شنبه) مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: ابتدا سال نو را به همه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم امسال برای همه ایرانی‌ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد هواداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و همچنین مسیر رسیدن به هتل در کنارمان بودند. مشهد همیشه برای من شهری خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. هواداران مشهدی جزو بهترین‌ها هستند و باز هم از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر هم می‌‌شوند.

 

گل‌محمدی گفت: مثل همیشه تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی، بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته‌ایم و یک بازی دوستانه هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ، این اولین بازی است و قطعاً بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آنها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند، با تمام وجود در خدمت تیم هستند. به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنیم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و هواداران، حتی حاضرند از جان‌شان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان‌شاءالله کسب پیروزی به اینجا آمده‌ایم. امیدوارم با یک بازی حساب‌شده بتوانیم پیروزی را به هوhttps://www.55online.news/fa/tiny/news-195077اداران‌مان هدیه کنیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه