ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | وطن‌خواه: بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

جواد وطن‌خواه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهر خودرو گفت: بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد، ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای باز پس گیری مبالغی که از پرسپولیس می‌خواستیم، به آنها مهلت بدهیم، اما بازهم به این مهلت توجه نکردند. حتی ما زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم، اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شهرخودرو شکایت ما را به AFC ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمیم گیری شود.


 فوتبال | وطن‌خواه:  بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه شهر خودرو گفت: بسیاری از مشکلات تیم با حمایت مدیران شهری و استانی حل شده است و در حال برنامه‌ریزی برای تقویت تیم هستیم.

جواد وطن‌خواه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهر خودرو درباره شرایط فعلی این تیم اظهار داشت: خوشبختانه مجموعه مدیریت استانی و شهری پیگیر مشکلات تیم هستند. در این بین آقای فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و آقای اصولی، رئیس هیئت فوتبال نیز هر روز مسائل مختلف و مربوط به تیم را پیگیری می‌کنند و جلسات مختلفی را هم با من و‌ هم با مهدی رحمتی برگزار کردند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی قرار است کمک‌هایی به تیم انجام شود تا وضعیت مالکیت تیم مشخص شود. باید از دکتر کلائی، شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و همچنین نمایندگان محترم مجلس به ویزه آقای پژمانفر و قاضی‌زاده نیز قدردانی کنم که حمایت خوبی را از مجموعه تیم انجام دادند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهرخودرو افزود: از هواداران محترم و علاقه‌مندان به فوتبال در مشهد و خراسان درخواست دارم تا با صبر و حوصله مسائل را پیگیری کنند و مطمئن باشند که کسی در استان خراسان رضوی اجازه نخواهد داد تا این تیم خدای نکرده بدون حمایت کارش پیش برود. در همین چند روز اخیر نیز بسیاری از مشکلات تیم، با توجهی که مدیران استانی و شهری داشتند، حل و فصل شده است و به لطف خداوند و عنایت امام رضا (ع) اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وطن‌خواه درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: این موضوع مربوط به گذشته است و مدیران شهر خودرو و باشگاه پرسپولیس توافقاتی را بر سر انتقال یحیی گل‌محمدی به انجام رسانده بودند، اما متأسفانه به این توافقات از سوی باشگاه پرسپولیس عمل نشد و خب بندهایی در قرارداد وجود دارد که باشگاه پرسپولیس به آنها بی‌توجهی کرده است. ما از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نیز این شکایت را انجام دادیم و حکم هم گرفتیم، اما باز هم آنها به این تعهدات خود عمل نکردند.

وطن خواه ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد، ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای باز پس گیری مبالغی که از پرسپولیس می‌خواستیم، به آنها مهلت بدهیم، اما بازهم به این مهلت توجه نکردند. حتی ما زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم، اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شهرخودرو شکایت ما را به AFC ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمیم گیری شود.

وی درباره شایعات جدایی بازیکنان تیم نیز گفت: برخی از بازیکنان ما پیشنهاداتی را از تیم‌های مختلف داشتند و دارند، اما این موضوعات را باید در حوزه فنی بررسی کنیم. همانطور که سرمربی تیم ما نیز به درستی به آن اشاره کرده است، اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما را دارد، حتماً باید با باشگاه مکاتبه کند، نه اینکه در حرکتی غیر اخلاقی با بازیکن تحت قرار داد ما تماس بگیرد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه شهر خودرو خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود ما با باشگاه پرسپولیس بر سر جدایی برخی از بازیکنان در قبال دریافت طلب‌مان مذاکره کرده‌ایم اصلاً صحت ندارد. این حرف بسیار خنده‌دار است و بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

وی درباره جذب نفرات جدید و تقویت تیم در نیم فصل دوم نیز افزود: باید از مهدی رحمتی تشکر ویژه داشته باشم که با تمام توان هم در حوزه فنی و هم در بخش حل مشکلات تیم حرکت کرده و این مشخص می‌کند که رحمتی چقدر با این تیم و شهر همراه است. تیم ما قطعاً در نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد و رحمتی نیز برخی نفرات مدنظرش را به ما اعلام کرده است و ما نیز در حال رایزنی هستیم تا نفراتی که او می خواهد را جذب کنیم.

وطن‌خواه تأکید کرد: ما از عملکرد تیم با توجه به شرایطی که داشته است، رضایت کامل داریم. هواداران ما نباید فراموش کنند که نفرات زیادی را در ابتدای فصل به دلایلی از این تیم جدا شدند و تیم این فصل را نباید با تیم فصل گذشته مقایسه کنند. هر چند که همین تیم با همین نفراتش عملکردشان عالی بوده است و نسبت به نیم فصل اول لیگ قبل فقط سه امتیاز کمتر کسب کردند که قطعاً در نیم فصل دوم نتایج بهتری را هم کسب خواهند کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه