ارسال به دیگران پرینت

پرسپولیس | طلب بودیمیر تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد

مدیران باشگاه پرسپولیس طلب مهاجم پیشین و کروات خود را تا یک دو روز آتی پرداخت می‌کنند.


پرسپولیس  | طلب بودیمیر تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد

صبح امروز(یکشنبه) باشگاه پرسپولیس اعلام کرد موانع برای پرداخت طلب ماریو بودیمیر برداشته شده و منابع مالی در این خصوص تامین شده است.

ماجرا از این قرار است که با تلاش اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منابع مالی برای پرداخت طلب نزدیک به ۵۰۰ هزار یورویی بودیمیر تامین شده است و این پول امروز یا فردا به حساب این بازیکن واریز می‌شود تا دیگر خطر کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را تهدید نکند.

 این پول با تلاش اعضای جدید هیات مدیره و جعفر سمیعی که به‌تازگی به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شده، تامین شده است. البته این پول حالت قرض ندارد و قرار است با انجام کارهای اقتصادی پرداخت شود تا پرسپولیس در این خصوص مقروض نباشد.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو پول را در پرونده بودیمیر تامین کرده و به او پرداخت می‌کند که این پرونده در نهایت و در زمان خودش با ۷۰ هزار یورو بسته می‌شد اما برخورد غیر حرفه‌ای مدیران وقت باشگاه با موضوع قطع همکاری با بودیمیر و مسائلی که در این خصوص به وجود آمد و رعایت نشدن اصئل حرفه‌ای از طرف مدیریت وقت باشگاه، باعث شد تا این پرونده ۷۰ هزار یورویی با نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو بسته شود.

در این شرایط شنیده می‌شود مدیران حال حاضر باشگاه پرسپولیس برای تامین کردن طلب بودیمیر جلساتی را هم تا بامداد امروز برگزار کردند که در نهایت قرار شد این پول ظرف یکی دو روز آینده پرداخت شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه