ارسال به دیگران پرینت

مظلومی | آماده داربی هستیم | دست فکری برای تغییرات باز است

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش به دنبال پیروزی در داربی ۹۴ پایتخت است.

مظلومی  |  آماده داربی هستیم   |    دست فکری برای تغییرات باز است

پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگویی تلویزیونی پیش از داربی ۹۴ پایتخت و مصاف تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: داربی حساسیت خاص خودش را دارد. ما شرایطی رل در این هفته فراهم کردیم و تیم در آرامش بود. ما این مساله را در همه زمینه‌ها ایجاد کردیم و خواستیم بازیکنان تمرکزشان روی داربی باشد. تیم کاملا آماده است و شرایط خوبی داریم و امیدواریم آن چیزی که مربی مد نظر دارد، توسط بازیکنان پیاده شود. دست آقای فکری برای تغییرات باز است.

او درباره خاطراتش از داربی پایتخت  و گلزنی او در داربی گفت: استادیوم آزادی پر از خاطره است. زمانی که من دستیار پورحیدری بودم یا زمانی که سرمربی استقلال بودم و ۴ بار داربی را پشت سر هم بودیم، خاطرات مختلفی را تجربه کردیم. آن بازی که من گل زدم پرتماشاگرترین بازی بود و به خاطر آن  ۲۰ دقیقه بازی به تاخیر افتاده بود. مرحوم ناصر حجازی و علی پروین به هواداران گفتند تا از نورافکن‌ها جدا شوند و بیایند پایین تا شرایط بازی ایجاد شود.

مظلومی افزود: ما آن بازی را بردیم و هزاران تماشاگر پشت استادیوم بودند. آن داربی با جمعیت زیاد و با آن شرایط برگزار شد و خون از دماغ کسی بیرون نیامد. در این بازی که تماشاگر نیست و داربی لذتش به حضور تماشاگران است و امیدوارم تماشاگران در خانه از بازی لذت ببرند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به دنبال پیروزی هستیم. اتفاقات بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. تیم مقابل هم به دنبال پیروزی است اما تلاش ما بر این است تا بتوانیم داربی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه