ارسال به دیگران پرینت

اعتراض سرمربی آرژانتین به نحوه عملکرد VAR

لیونل اسکالونی پس از تساوی آرژانتین مقابل پاراگوئه نسبت به نحوه عملکرد VAR اعتراض کرد.

اعتراض سرمربی آرژانتین به نحوه عملکرد VAR

 تیم ملی فوتبال آرژانتین در سومین بازی‌اش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر پاراگوئه یک بر یک متوقف شد و با هفت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. لیونل اسکالونی پس از بازی گفت: ۱۵ دقیقه نخست خوب نبودیم. حریف مالکیت توپ را در اختیار داشت و سپس متاسفانه اسکیل پالاسیوس آسیب دید. نمی‌خواهم بگویم که با حضور لو سلسو تیم بهتر شد اما واکنش متفاوتی نشان  داد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین افزود: تیم حریف توپ را خوب به چرخش می‌انداخت و توانست به لطف پنالتی یک بر صفر پیش بیفتد. پس از این گل بازی کاملا در اختیارمان بود. تیم واکنش نشان داد، موقعیت گل داشتیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم و می توانستیم با برتری نیمه اول را به پایان برسانیم. نیمه دوم هم کاملا در اختیار ما بود. 

VAR در این دیدار تعیین کننده بود و پس از پنالتی پاراگوئه، گل لیونل مسی را به خاطر خطایی که ۲۷ ثانیه قبل رخ داده بود مردود اعلام کرد. سرمربی آرژانتینی نسبت به معیار این فن‌آوی اعتراض داشت و گفت: باید در رابطه با VAR یکپارچگی وجود داشته باشد. در خیلی از صحنه‌ها می‌تواند وارد شود که این اتفاق رخ نمی‌دهد. درباره باور خوب یا بد صحبت نمی کنم. در این بازی یکی از بازیکنان‌مان را برای ماه‌ها از دست دادیم. آنخل رومرو به پالاسیوس ضربه زد اما VAR دخالتی نکرد. 

اسکالونی در پایان اظهار کرد: پنالتی را می/ توانستد اعلام کنند و هم می‌توانستد نگیرند. از نظر من پنالتی نبود. در رابطه با گل ما که مردود اعلام کردند به نظرم درست بود چون اگر صحنه‌ها را به صورت آهسته بازبینی کنند همیشه خطایی وجود خواهد داشت. خیلی تاخیر داشتند. باید یک زمان مشخص را تعیین کرد. تعداد پاس‌ها از زمان خطا تا وقتی که توپ به گل تبدیل می‌شود باید محاسبه شود. باید یکپارچگی باشد. توپ به هر جا می‌رود. در میانه میدان پاس‌های زیادی رد و بدل شد. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه