ارسال به دیگران پرینت

ورزشکاران ناشنوای شانس مدال المپیک حقوق دریافت می کنند

رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: از سوی کمیته ملی المپیک به ورزشکارانی که شانس کسب مدال در المپیک ناشنوایان برزیل داشته باشند، از آذر به مدت یکسال حقوق داده خواهد شد.

ورزشکاران ناشنوای شانس مدال المپیک حقوق دریافت می کنند

مهران تیشه گران  اظهار کرد: با حمایت کمیته ملی المپیک به ورزشکاران ناشنوایی که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در المپیک برزیل را داشته باشند از اول آذر حقوق پرداخت خواهد شد. البته این که این حقوق به چه کسانی تعلق پیدا می کند، بستگی به تصمیم رییس انجمن های اعزامی به این بازیها و فدراسیون دارد که بعد از شناسایی نفرات، لیست نهایی در اختیار کمیته ملی المپیک قرار خواهد گرفت.

وی گفت: به کسانی که در اولویت دریافت این حقوق قرار نگیرند از ابتدای سال آینده با برگزاری اردوی ورزشکاران اعزامی به المپیک برزیل حقوقی در حد ایاب و ذهاب پرداخت خواهد شد.

تیشه گران درباره زمان برگزاری اردوهای تیم های ملی بسکتبال و فوتبال برای شرکت در انتخابی المپیک، گفت: سعی داریم اردوها را در صورت دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا از اول آذر برگزار کنیم.

 وی همچنین درباره درخواست فدراسیون برای عضویت در کمیته ملی المپیک، اظهار کرد: در مجمع آینده کمیته ملی المپیک که اوایل دی ماه برگزار می شود، این موضوع مطرح و در صورت تصویب توسط اعضای مجمع، فدراسیون ناشنوایان به عنوان عضو اصلی مجمع کمیته ملی المپیک معرفی خواهد شد. البته تا به امروز هم صالحی امیری حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران ناشنوا داشته است.

 وی با اشاره به افزایش اعتبارات این فدراسیون از سوی  کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: اعتبار این فدراسیون از کمیته ملی المپیک ۴۰۰ میلیون تومان بود که این اعتبار در سال جاری تا ۷۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

 تیشه گرا در پایان درباره وضعیت استخدام  ۸ نفر از قهرمانان المپیک و جهان در ارگان های دولتی، اظهار کرد: با حمایت صالحی امیری و هماهنگی هایی که او در این زمینه انجام داده، استخدام این ۸ نفر در حال پیگیری است که امیدوارم زودتر کار استخدام آنها در ارگان های مختلف دولتی انجام شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه