ارسال به دیگران پرینت

گزارش فوتبال ایران ـ بوسنی به زبان بوسنیایی

با حضور اصغر نیک‌سیرت در استودیو کانال بالکان شبکه سحر، علیرضا بهجتی مسابقه فوتبال ایران و بوسنی را به زبان بوسنیایی گزارش می‌کند.

گزارش فوتبال ایران ـ بوسنی به زبان بوسنیایی

دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین در قالب ویژه برنامه «مجله ورزشی» از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

اصغر نیک سیرت، مترجم سابق «برانکو ایوانکویچ» ـ مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ـ به عنوان کارشناس و مفسر ورزشی این برنامه در استودیو کانال بالکان حضور دارد و علیرضا بهجتی مجری برنامه و گزارشگر این دیدار دوستانه خواهد بود.

سید میثم میرهادی ـ مدیر کانال بالکان شبکه سحر ـ با اعلام این خبر به ایسنا گفت: از زمان تاسیس کانال بالکان شبکه سحر این اولین بار است که دیدار فوتبال ایران و بوسنی به صورت زنده از کانال پخش خواهد شد و علیرضا بهجتی اولین گزارشگر فوتبال ایرانی به زبان بوسنیایی است.

وی افزود: ورزش فوتبال در میان اهالی هر دو کشور ایران و بوسنی و هرزگوین از اهمیت و علاقه‌مندی فراوانی برخوردار است. به همین سبب برگزاری رقابتی ورزشی و دوستانه میان این دو کشور فرصتی مغتنم برای کانال بالکان شبکه سحر است تا به تعمیق بیشتر دوستی و نزدیکی فرهنگی و ورزشی دو کشور کمک کند.

میرهادی با اشاره به رقابت های حساسی که هر دو تیم در ادامه رقابت های اروپایی و آسیایی پیش رو دارند، ادامه داد: این دیدار دوستانه در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ورزشگاه ۳۴ هزار نفری «اسیم فرهاتوویچ» شهر «سارایوو» برگزار می شود و از کانال بالکان از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران، همراه با بخش هایی متنوع و جذاب بر روی آنتن خواهد رفت.

به گفته مدیر کانال بالکان شبکه سحر، بیان تاریخچه ای از دیدارهای رسمی و دوستانه این دو تیم، صحبت های کارشناسی و معرفی کادر فنی و نفرات شاخص تیم ها، بیان نقاط قوت و ضعف دو تیم قبل از شروع دیدار و بین دو نیمه و در پایان تحلیل و تفسیر کامل این رقابت فوتبالی از بخش های مختلف این برنامه است.

ویژه برنامه «مجله ورزشی» در مدت زمان ۱۵۰ دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر خواهد بود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه