ارسال به دیگران پرینت

نیمار برابر منچستر یونایتد بازی می کند

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که نیمار مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

نیمار برابر منچستر یونایتد بازی می کند

 نیمار در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن برابر نیم المپیک که با پیروزی پر گل پاریسی ها به پایان رسید حضور نداشت.

بعد از این بازی این گمانه زنی به وجود آمد که نیمار با آسیب دیدگی مواجه باشد و دیدار برابر منچستر یونایتد را از دست داده باشد اما توماس توخل چنین چیزی را رد کرد.

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: تصمیم گرفتیم که یک روز بیشتر به نیمار استراحت بدهیم. او مسافت زیادی را مسافرت کرد و طبیعی است که خسته باشد. بهتر بود که او به جای حضور در این بازی در خانه استراحت می کرد.

توخل ادامه داد: نیمار هیچ مشکلی برای حضور در دیدار برابر منچستر یونایتد نخواهد داشت و تیم را همراهی می کند.

او درباره پاردیس گفت: پاردیس از ناحیه عضله مشکل دارد و هنوز بهبود پیدا نکرده است و بعید است که برابر منچستر یونایتد بازی کند.

پاری سن ژرمن با لشکری غایب برابر منچستر یونایتد به میدان خواهد رفت. توخل درباره دیگر غائبان تیمش گفت: ایکادری، نرتارت، کرر، داگبا و وراتی هم به بازی برابر منچستر یونایتد نمی رسند و وضعیت مارکینوش و دراکسلر و دانیلو هم در هاله ای از ابهام است.

پاری سن ژرمن در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت.

توخل درباره پیروزی پر گل برابر نیم المپیک در لیگ فرانسه که به صدرنشینی موقت تیمش منجر شد، گفت:بازی خوبی بود و به خوبی از فرصت های که داشتیم استفاده کردیم. بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوریم. این پیروزی با شایستگی به دست آمد. روزهای سخت تری در انتظار ما است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه