ارسال به دیگران پرینت

هاشم‌پور: استقلال و پرسپولیس وارد لیگ ساحلی شوند| در جهان به ما احترام می‌گذارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از تیم‌های بزرگ ایران خواست تا در لیگ ساحلی تیم‌داری کنند.

هاشم‌پور: استقلال و پرسپولیس وارد لیگ ساحلی شوند| در جهان به ما احترام می‌گذارند

در هفته‌ای که گذشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با قهرمانی پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید. کادر فنی تیم ملی ایران این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند تا وضعیت بازیکنان را زیر نظر بگیرند.

عباس هاشم‌پور، سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره مسابقات لیگ اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا مسابقات به صورت مجتمعی برگزار شد. تمام بازی‌ها را همراه کمکم آقای محسن نصرالله‌زاده از نزدیک دیدیم. خوشبختانه بازیکنان با استعدادی در هر تیم بودند. ان‌شاءالله در آینده بتوانند به تیم ملی کمک کنند و در کنار بازیکنان با تجربه اسم و رسمی مثل ادوار گذشته پیدا کنند. 

او درباره سطح کیفی مسابقات هم گفت: امسال شرایط فنی و تاکتیکی تیم‌ها خیلی تغییر کرده بود و خوشبختانه مربیان جوان با انگیزه‌ای وارد لیگ شده بودند. همچنین جوانان در هر تیم نشان دادند می‌توانند کیفیت را سال به سال بهتر کنند. ما از این بابت خیلی خوشحالیم.

هاشم‌پور درباره برنامه‌های تیم ملی هم توضیح داد: ما برنامه‌ها را به دپارتمان فوتبال ساحلی و خانم شهریاری دادیم. می‌خواستیم اردوها را بعد از اتمام لیگ برگزار کنیم ولی مشکلات مربوط به کرونا لحظه‌ای است. ما اردویی را تدارک دیده بودیم ولی با شرایطی که به خاطر کرونا به وجود آمده هنوز برگزاری آن مشخص نیست چون شرایط بسیار سخت است. سلامتی بازیکنان از هر چیزی برای ما مهم‌تر است. ان شاءالله این شرایط کرونایی از بین برود تا مثل گذشته اردوها را برگزار کنیم. ما همه‌چیز را برنامه‌ریزی کرده بودیم ولی متاسفانه دیروز اعلام کردند که تمام اردوها باید لغو شود.

او ادامه داد: ما تا پیش از بازی‌های اسفند ماه تیم ملی، ۹ اردو داریم که یکی از این اردوها خارجی است. برنامه ما این بود که در اردوی اول جوانان با استعداد لیگ را دعوت کنیم. البته نیاز به زمان هست تا جوان‌ها بتوانند به تیم اضافه شوند. اگر خودشان را به شرایط خوب برسانند می‌توانند در تیم ملی جایی داشته باشند. امیدواریم شرایط برگزاری این اردوها مهیا شود.

سرمربی تیم ملی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی هم توضیح داد: سالی که تیم ملی به جام جهانی نرفت من دستیار آقای اوکتاویو بودم. نرفتن ما به جام جهانی یک اتفاق بود. بعد از اینکه این افتخار نصیب من شد و من سرمربی تیم ملی شدم مقام‌های خوبی کسب کردیم. در اولین دوره المپیک ساحلی که در قطر برگزار شد سوم شدیم. در بازی‌های بین قاره‌ای سال قبل قهرمان شدیم. این نشان می‌دهد که می‌توانیم حرف‌های زیادی داشته باشیم. البته اینکه بگوییم این بار قطعا به جام جهانی صعود می‌کنیم درست نیست و نیاز به کارهای بیشتر داریم تا خودمان را نشان بدهیم. ایران در فوتبال ساحلی جهان یک اسم بسیار بزرگ است. تمام تیم‌های دنیا به ایران احترام می‌گذارند ولی باید کار کنیم تا سهمیه جام جهانی را بگیریم.

هاشم‌پور در پایان بیان کرد: از مدیران عامل محترم تیم‌ها تشکر می‌کنم که توانستند در این شرایط سخت اقتصادی تیم‌های ساحلی را جمع و جور کنند و روحیه‌ای به بازیکنان شاغل در لیگ بدهند. اگر اسپانسرهای قوی وارد شوند لیگ ما خیلی بهتر از این می‌شود. من امیدوارم تیم‌های بزرگی که در لیگ برتر فوتبال اسم و رسمی دارند مثل استقلال،‌ پرسپولیس، سپاهان، صنعت نفت، فولاد و دیگر تیم‌ها وارد لیگ برتر ساحلی هم بشوند. من به تیم‌های پارس جنوبی، گلساپوش و فرش حداد بابت کسب عناوین تبریک می‌گویم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه