ارسال به دیگران پرینت

کارشناس سعودی | اطلاعاتی از AFC دارم که صددرصد رای به نفع پرسپولیس است

یک کارشناس فوتبال عربستان با قطعیت تمام اعلام کرد به نقل از منابع آگاه از AFC رای پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس به نفع تیم ایرانی است.



کارشناس سعودی |  اطلاعاتی از AFC دارم که صددرصد رای به نفع پرسپولیس است

کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق گزارش های رسیده از رسانه های معتبر عربی تا دوشنبه آینده رای نهایی خود را درباره شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان صادر می کند.

 پیش از این چندین رسانه و کارشناس سعودی اعتراف کردند که به احتمال زیاد رای به نفع پرسپولیس است چون ادعای النصر مدارک محکمی برای محکومیت تیم ایرانی ندارد.

در همین رابطه جاسم الحربی، کارشناس فوتبال سعودی در برنامه ای زنده در شبکه «ورزش» این کشور خیال همه را راحت کرد و مدعی شد: من اطلاعاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کردم و رای 100 درصد به نفع تیم ایرانی است و نباید هواداران النصر را بی جهت امیدوار کرد. من اطلاعاتی از AFC دارم که پذیرش اعتراض النصر محال است و رای به نفع پرسپولیس خواهد بود.

در آخرین خبر در زمینه شکایت النصر علیه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نایب رئیس چینی کمیته انضباطی را موظف کرده تا درباره این پرونده تصمیم گیری کند. این مسئول چینی می خواهد با کمک 2 عضو شرقی کمیته انضباطی AFC درباره پرونده پرسپولیس تصمیم گیری کند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه