ارسال به دیگران پرینت

مس تا دندان مسلح آماده حضور در لیگ برتر

سرمربی مس رفسنجان پس از جذب بازیکنان مدنظرش و به پایان رسیدن اردوی این تیم، شاگردانش را آماده حضور در لیگ برتر کرده است.

مس تا دندان مسلح آماده حضور در لیگ برتر

 در هیاهوی خبری تیم‌های پایتخت و دیگر تیم های لیگ برتری، مس رفسنجان بازیکنان زیادی را تاکنون جذب کرده و اردوی خود را به پایان رسانده است. شاگردان محمد ربیعی جزو اولین تیم هایی بودند که تمرینات خود را آغاز کردند و آماده حضور در لیگ برتر هستند.

باشگاه مس ۱۴ بازیکن در رده های مختلف سنی از لیگ برتر و لیگ های پایین تر خریده است و توانسته بیشتر بازیکنان فصل گذشته‌اش را حفظ کند. آن‌ها حمید گلزاری، کوروش ملکی و علی پورمحمد را از دست دادند اما در مقابل حسین شنانی، داود نوشی صوفیانی، رحیم زهیوی، سجاد آشوری، سعید کریمی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، علیرضا نقی زاده، عماد میرجوان، فراز امامعلی، قائم اسلامی خواه، مسیح زاهدی، میثم نقی‌زاده و ناصر سالاری را جذب کردند تا پرکارترین تیم در فصل نقل و انتقالات باشند.

مسی‌ها پس از جذب بازیکنان مدنظرشان اردوی خود را در کرج برگزار کردند و در آخرین روز اردوی خود به مصاف امیدهای سایپا رفتند و با نتیجه چهار بر یک به برتری رسیدند. با پایان این اردو به رفسنجان بازگشتند تا ادامه تمرینات‌شان را پیگیری کنند. مسی‌ها این روزها در رفسنجان تمرین می‌کنند و قرار است طی روزهای آینده به کیش سفر کنند و در تورنمنتی چهارجانبه شرکت کنند.

درحالی که برخی از تیم‌های لیگ برتری هنوز درگیر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی هستند و به تازگی تمرینات خود را آغاز کردند اما شاگردان ربیعی در مراحل پایانی آماده سازی خود قرار دارند و این مساله می‌تواند آن‌ها را از نظر عملکردشان از دیگر تیم های لیگ برتری پیش بیاندازد. مس رفسنجان با خریدهای خوبی که در فصل نقل و انتقالات انجام داد در تمام نقاط زمین صاحب مهره های موثری است. مس تا دندان مسلح است و می‌تواند در طول لیگ عملکرد درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه