ارسال به دیگران پرینت

بازی با اسم جوانگرایی در تیم ملی فوتسال

در شرایطی که سرمربی تیم ملی فوتسال مدعی است ایران با تیمی جوان شده به مصاف ازبکستان می رود میانگین سنی ملی پوشان تاییدکننده این ادعا نیست.

 تیم ملی فوتسال ایران در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ازبکستان در تاشکند برگزار می‌کند. محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی ۱۴ بازیکن را برای این دو بازی به اردوی تیم ملی دعوت کرد که پیش از شروع اردوها مسعود محمدی به دلیل مشکل خروجی از لیست تیم ملی خط خورد و سعید مومنی جانشین او شد. در این لیست نام نفراتی چون مهدی جاوید، علیرضا صمیمی، حسین طیبی، احمد اسماعیل پور، حمید احمدی، سعید عباسی و ..و دیده نمی‌شود و به همین دلیل ناظم الشریعه تاکید زیادی داشته که تیم ملی با بازیکنان جوان به این دو دیدار می‌رود.

نفرات دعوت شده به این اردو علیرضا رفیعی، مسلم اولاد قباد، فرهاد توکلی، مهدی کریمی، علیرضا عسکری، میثم خیام، اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی، علی ابراهیمی، سالار آقاپور، طاها نعمتیان، سپهر محمدی، محمد شجری و سعید مومنی هستند.

در لیست دیدار با ازبکستان، علی اصغر حسن زاده با ۳۳ ساله مسن ترین و سالار آقاپور با ۲۲ سال جوانترین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند. مروری بر سن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نشان می‌دهد تیم ایران با میانگین سنی ۲۸ سال به بازی با ازبکستان می‌رود که بر خلاف ادعای سرمربی تیم ملی اصلا تیمی جوان شده نیست. این در حالی است که با اضافه شدن بازیکنانی که در لیست اخیر حضور ندارند میانگین سنی تیم ملی به بالای ۳۰ سال می‌رسد.

در سال‌های اخیر بارها از سرمربی تیم ملی فوتسال بابت عدم جوانگرایی در تیم ملی انتقاد شده و ناظم الشریعه هر بار تاکید کرده که این اتفاق را در تیم ملی رقم می زند اما به نظر می رسد با اسم جوانگرایی بازی شده و شاهد تغییر آنچنانی در میانگین سنی تیم ملی نیستیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه