ارسال به دیگران پرینت

مطهری: دعای مادران ایران پشت پرسپولیس بود|برای فینال هم با برنامه پیش می‌رویم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دعای مادران زیادی به پرسپولیس برای موفقیت کمک کرده است.

مطهری: دعای مادران ایران پشت پرسپولیس بود|برای فینال هم با برنامه پیش می‌رویم

حمید مطهری درباره دیدار پیروزی پرسپولیس برابر النصر عربستان، اظهار کرد: چند ساعت پیش از مسابقه افشین پیروانی به من و آقای گل‌محمدی خبر داد که عیسی آل‌کثیر محروم شده است. چند دقیقه قبل از جلسه فنی ما چنین خبری را شنیدیم و بسیار سخت بود در آن شرایط تیم را دوباره جمع کنیم و روحیه بازیکنان را برگردانیم. آل‌کثیر واقعا کار خاصی انجام نداد. نمی‌دانم چرا او را محروم کردند؟! واقعا ما تا به کی باید از این تصمیمات AFC آسیب ببینیم؟

وی افزود: بعد از آن خبر تلخ، همه هم قسم شدیم تا همبستگی تیم بیشتر شود. آقای گل‌محمدی واقعا فوق‌العاده‌ صحبت کردند و به بازیکنان روحیه دادند. ما تیم را آماده بازی کردیم اما واقعا شرایط سختی را داشتیم. به شرافت بازیکنان تیم درود می‌فرستم که با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کردند. شما شرایط داوری را دیدید که چقدر به تیم ما فشار آورد. من زمانی این حرف‌ها را می‌زنم که بازی را برده‌ایم، بنابراین به دنبال بهانه نیستم اما این اتفاقات رخ داده است.

او ادامه داد: این پیروزی بزرگ را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالیم که مردم ایران را خوشحال کردیم. واقعا خدا را شاکرم که شرمنده مردم ایران نشدیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که در این شرایط سخت کار کردند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما به معنای واقعی کلمه «تیم» هستیم. از بازیکنان بزرگ تیم تشکر می‌کنم که بازیکنان جدید را پذیرفتند تا ما در زمان کوتاه بتوانیم تیم را هماهنگ کنیم. کار بزرگی واقعا انجام شد. من از تمام تیم، کادر پزشکی، تدارک، مدیریت تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند. ما هم به عنوان کادر فنی کمترین سهم را در این موفقیت داشتیم. همیشه گفته‌ایم که مسئولیت باخت برای ماست و پیروزی‌ها برای بقیه است. خدا را شاکرم که مربیان ایرانی توانایی‌هایشان را نشان دادند و ثابت کردند می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. برای موفقیت ما درست است که تنوع تاکتیکی بوده اما مهم‌ترین عامل موفقیت ما، تلاش بازیکنان و حمایت و انرژی مثبت هواداران بوده است.

او همچنین گفت: پیام‌هایی به دست من رسید که با خواندن آنها گاهی اشک در چشم جمع می‌شد. پدری پیام داده بود که فرزندش را بیمارستان جواب کرده‌اند، اما فرزندش گفته بود من فینال لیگ قهرمانان آسیا را با پرسپولیس می‌بینم. بازی که تمام شد من و گل‌محمدی و سایر اعضای تیم دقایقی از خوشحالی اشک می‌ریختیم. وقتی همه با صداقت کار کنند دست خدا هم به کمک می‌کند. من برای پرسپولیس دعای مادران سرزمینم را حس کردم. دعای مادر عیسی آل‌کثیر هم پشت تیم بود. همه این دعاها کمک کرد یک نتیجه خوب بگیریم.

مطهری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد، گفت: همیشه سعی کردیم با طراحی و برنامه پیش برویم. ۱۰۰درصد برای بازی فینال هم فکر می‌کنیم و با برنامه پیش خواهیم رفت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه