ارسال به دیگران پرینت

خشم هواداران السد از شکست برابر پرسپولیس

هواداران السد از شکست برابر پرسپولیس بسیار ناراحت و خشمگین هستند و بر این اساس به تیم ژاوی حمله کردند.

خشم هواداران السد از شکست برابر پرسپولیس

 با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر و حذف شدن تیم بزرگی مثل الهلال، هواداران السد امید زیادی به قهرمانی این تیم در این دوره از رقابت‌ها داشتند اما السد بار دیگر برابر پرسپولیس کم آورد و با یک گل تن به شکست داد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

بعد از این شکست هواداران السد در صفحات مجازی به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند. الرای در این باره نوشت: هواداران السد از شکست تلخ و ناراحت کننده برابر پرسپولیس خشمگین هستند. همه امیدها به السد بود تا بتواند بعد از مدت‌ها قطر را قهرمان لیگ قهرمانان کند اما بازهم سناریوی برابر پرسپولیس تکرار شد و السد تن به شکست داد.

الرای در ادامه نوشت: امیدها به السد بود اما طولی نکشید که رویا به کابوس تبدیل شد. هواداران به شدت از این شکست خشمگین هستند و به انتقاد تند از بازیکنان و ژاوی پرداختند. السد همه چیز در اختیار داشت، از بازیکنان بزرگ تا امکانات بسیار خوب. همه چیز آماده بود تا این تیم با مجموعه ای از بازیکنان بزرگ خارجی و داخلی بدرخشد. برگزاری بازی در قطر این فرصت را برای السد مهیا کرد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد اما خیلی زود همه چیز نابود شد. السد نتوانست برابر پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

در ادامه گزارش الرای آمده است: بازیکنان پرسپولیس با روحیه جنگندگی بالایی بازی کردند و به هدفی که داشتند دست پیدا کردند. هواداران السد بازیکنان را مسئول این ناکامی می‌دانند. آنها مثل حریف جنگنده و پرتلاش بازی نکردند. ژاوی مسئول این نوسان در تیمش است. این شکست دردناک بود و حسرت السد بزرگ است. این دوره از لیگ قهرمانان آسیا بهترین فرصت برای قهرمانی السد بود اما این تیم برابر پرسپولیس حذف شد تا میزبان هیچ نماینده ای در یک چهارم نداشته باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه