ارسال به دیگران پرینت

والیبال ایران آینده خوبی دارد| لیگ را سوپرایز خواهیم کرد

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: بازیکنان جدیدی در رقابت‌های لیگ رونمایی خواهند شد که این مسئله به نفع آینده والیبال ایران است.

والیبال ایران آینده خوبی دارد| لیگ را سوپرایز خواهیم کرد

 تیم والیبال شهرداری گنبد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر موفق شد تیم سپاهان را شکست بدهد و نخستین بُرد خود و نخستین شکست سپاهان را رقم بزند.

عظیم جزیده سرمربی تیم شهرداری گنبد در  درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: پیش بینی این نتیجه را داشتیم. زحمات سه بازی گذشته خود را با این پیروزی به دست آوردیم. بازیکنانم خوب ظاهر شدند. با سرویس های هدف دار شرایط سپاهان را سخت کردیم و به نتیجه رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم سایپا گفت: ۵-۴ بازی ابتدایی‌ بسیار سخت بود. اگر حداقل یک هفته در میان بازی های سخت را برگزار می کردیم، شرایط بهتر می شد. در حال آنالیز تیم سایپا هستیم. تمرین های روز گذشته را بر اساس تیم سایپا پشت سر گذاشتیم. استراتژی تیم، زدن سرویس های خوب است. مقابل تیمی که سرعتی‌زن‌های خوبی دارد، حتما باید از سرویس استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می توان گنبد را یکی از تیم های مدعی دانست یا خیر؟ گفت: می توانیم بگوییم تیم گنبد ترکیبی از بازیکنان بومی است که با نگرشی حرفه ای در پی تغییر ذهنیت بازیکنان است. می خواهیم لیگ را سورپرایز کنیم و هیچ چیز بعید نیست؛  همان طور که تیم باریج اسانس در سال ۸۹-۸۸ با بازیکنان جوان عنوان چهارمی را به دست آورد.

جزیده تأکید کرد: هیچ چیز در والیبال کشور بعید نیست. والیبال در تمام نقاط ایران رشد خوبی داشته است. دیگر اسم ها بازی نمی کنند. قبول دارم که بازیکنان نامی، باتجربه هستند اما تیمی که از نظر ذهنی و تاکتیک هماهنگی بیشتری داشته و جنگنده تر عمل کند، می تواند قوی تر باشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان گفت: والیبال ایران آینده خوبی دارد. حضور ۱۵ تیم در مسابقات حُسنی دارد که بازیکنان جدید زیادی رونمایی خواهند شد که این برای تیم ملی و آینده والیبال بسیار خوب است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه