ارسال به دیگران پرینت

سهرابیان | پرداخت هزینه تست کرونا ملی پوشان وظیفه ما است

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: هزینه انجام تست کرونا ملی پوشان رابرای حضور در اردوی تیم ملی پرداخت می کنیم و این وظیفه ما است.

سهرابیان  | پرداخت  هزینه تست کرونا ملی پوشان وظیفه ما است

علیرضا سهرابیان در مورد برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی بیان کرد: فکر می کنم اولین فدراسیونی باشیم که مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد و این رقابتها حکم انتخابی تیم ملی را هم دارد. ابتدا مسابقات اسلالوم بعد آب های آرام و روئینگ برگزار می شوند و این رقابتها مشخص کننده نفراتی هستند که به اردو وارد می شوند.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که فدراسیون هزینه گرفتن تست کرونا را پرداخت می کند چراکه برخی از فدراسوین از بالا بودن  هزینه آن گلایه داشتند، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد این کار را انجام می دهیم و قبل از اینکه اردو برگزار  شود ما این هزینه را پرداخت می کنیم.

در طول اردو نیز وضعیت ملی پوشان را بررسی خواهیم کرد. این وظیفه ما است چون ملی پوشان مانند دختران و پسران ما هستند و حتما طبق قانون این کار را انجام خواهیم داد.

 

او در مورد پرداخت حقوق ملی پوشان زمانی که خارج از اردو هستند، گفت: کمیته فنی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک هستند و را معرفی کرده که بیش از ۱۰ نفر می شوند و حقوق به همه آنها  و مربیان پرداخت کردیم. ما توانستیم به قولمان عمل کنیم. آنها همان مبلغی که در اردو تیم ملی پرداخت می شد را دریافت کردند. حتی به ملی پوشان پارالمپیک  هم که  معرفی شدند ، حقوق پرداخت شد.

رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که قایق های خریداری روئینگ به قشم رسیده است یا خیر  تصریح کرد: قایق ها هنوز نرسیده است  و ما پیگیر هستیم . مطمئنا همه کمک می کنند تا ملی پوشان بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

سهرابیان در مورد پاکسازی دریاچه آزادی نیز گفت: 

پاکسازی دریاچه آزادی برای اولین باربعد از سال ۱۳۵۳ انجام شد. دو فدراسیون قایقرانی و نجات غریق با  همکاری هم این کار را انجام دادند و همه دست به دست هم دادند تا شعار به عمل تبدیل  کنند.

 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه