ارسال به دیگران پرینت

انتقاد روزنامه قطری از رامین رضاییان با وجود گلزنی

روزنامه الرای قطر با وجود درخشش رامین رضاییان در دیدار برابر الشارجه به انتقاد از عملکرد او پرداخت.

انتقاد روزنامه قطری از رامین رضاییان با وجود گلزنی

 رامین رضاییان در دیدار الدحیل برابر الشارجه گل دوم و پیروزی تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. رضاییان در این دیدار که با پیروزی دو بر یک الدحیل به پایان رسید به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

نکته جالب اینکه روزنامه الوطن بعد از این بازی به انتقاد از عملکرد رضاییان پرداخت و تاکید کرد که انتظار می‌رود که بازیکن ایرانی در کارهای هجومی فعالیت بیشتری داشته باشد.

الرای نوشت: رضاییان توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. این نخستین گل او با پیراهن الدحیل بود. او نشان داد که روی ضربات آزاد تبحر خاصی دارد و می‌تواند توپ را از فاصله های دور هم تبدیل به گل کند. او بعد از تلاش زیادی که در حمله و دفاع داشت به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: باوجود آنکه رضاییان بهترین بازیکن میدان شد اما در بیشتر دقایق در جریان بازی نبود. او ناخواسته و بدون جهت به عقب برمی‌گشت و در کارهای دفاعی شرکت می‌کرد. انتظار می‌رفت که این بازیکن بیشتر در کارهای هجومی شرکت کند اما تمرکز او روی دفاع بود. به نظر می رسد که رضاییان باخواسته سرمربی تیم بیشتر به کارهای دفاعی می پرداخت. عادت داشتیم که شاهد حضور فعال رضاییان در کارهای هجومی باشیم. او عملکرد هجومی خوبی در  این بازی نداشت.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه