ارسال به دیگران پرینت

آنتونی استوکس | جایزه بگیر ایرلندی در اسکاتلند هم دوام نیاورد

مهاجم ایرلندی و سابق تیم های پرسپولیس و تراکتور سه هفته پیش در حالی با عقد قراردادی به تیم لیوینگستون اسکاتلند پیوست که این خبر در آستانه دربی ۹۳ موجی از واکنش ها را در بین هواداران پرسپولیس به همراه داشت.

 آنتونی استوکس |  جایزه بگیر ایرلندی در اسکاتلند هم دوام نیاورد

استوکس که چند هفته پس از پیوستن به پرسپولیس از این تیم جدا شده بود، حالا اتفاقی مشابه را در اسکاتلند رقم زده است. سه هفته پس از امضای قرارداد، مدیر تیم لیوینگستون اعلام کرده که در توافقی دو جانبه قرارداد این بازیکن فسخ شده است.

او گفته که استوکس در تمرینات عملکرد خوبی نداشت و همچنین باشگاه نمی‌توانست شدت تمرین را برای این بازیکن افزایش دهد چرا که امکان مصدومیت وجود داشت. بنابراین طرفین توافق کردند که این همکاری به پایان برسد تا امکان فرصت های دیگر برای بازیکن و باشگاه به وجود بیاید.

همچنین در این خبر آمده که استوکس امکان و علاقه تمرین روی چمن مصنوعی را نداشت و این را دلیلی برای جدایی خود عنوان کرده است.

01527392 » مجله اینترنتی کوشا » جایزه بگیر ایرلندی در اسکاتلند هم دوام نیاورد؛/ بازهم جنجال و فسخ آنتونی استوکس! (عکس) 1

قرار بود آنتونی استوکس پیراهن شماره ۹ لیوینگستون را به مدت یک سال در اختیار داشته باشد اما ماجرا برای او به همان خوبی که انتظارش را داشت، پیش نرفت.

 

منبع : کوشا مگ
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه