پرسپولیس | دو بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شدند.
| دو بازیکن پرسپولیس که مورد نظر کادرفنی نبوند کنار گذاشته شدند
با تصمیم یحیی گلمحمدی، سرمربی پرسپولیس دو بازیکن این تیم در فهرست خروجی قرار گرفتند.
امیرحسین بیات و ساسان زمانه، دو بازیکن پرسپولیس که فصل گذشته در این تیم حضور داشتند در فهرست خروجی قرار گفته و از جمع سرخپوشان جدا شدند.
دیدگاه تان را بنویسید