ارسال به دیگران پرینت

نامه پرسپولیس به برانکو:

فوتبال | پرسپولیس از برانکو فرصت 30 خواست

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به برانکو ایوانکوویچ از این مربی خواست برای دریافت مطالباتش ۳۰ روز دیگر به این باشگاه فرصت بدهد.

فوتبال   |   پرسپولیس از  برانکو فرصت 30 خواست

براساس آخرین نامه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال باشگاه پرسپولیس تنها تا فردا (جمعه) فرصت دارد تا با پرداخت باقیمانده طلب برانکو ایوانکوویچ (۷۸۴ هزار یورو) پرونده این مربی را ببندد و از مجازات احتمالی فیفا در امان باشد.

در همین حال با وجود این که در چند روز گذشته بارها از سوی مدیران باشگاه و معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس عنوان شد که بخشی از طلب برانکو فراهم شده و به او پرداخت خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد تا سرخ‌ها در آستانه یک مجازات سنگین توسط فیفا قرار بگیرند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس صبح امروز با ارسال نامه‌ای محبت آمیز به برانکو ایوانکوویچ از این مربی خواست تا با توجه به رابطه صمیمانه‌ای که میان او و هوداران پرسپولیس وجود دارد، علاوه بر دادن تخفیف، فرصت ۳۰ روزه دیگری به پرسپولیس بدهد تا مدیران باشگاه بتواند طلب او را بپردازند.

دراین باره داروبوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو ، با تایید این خبر اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم پرسپولیس براساس چه مبنایی چنین نامه‌ای برای برانکو ارسال کرده است. آن‌ها در یک ماه گذشته هیچ واریزی برای برانکو نداشتند.

وی تاکید کرد: مطمئنا پاسخی برای این نامه نداریم و از کمیته انضباطی فیفا تقاضا خواهیم کرد تا ادامه مراحل خود را درباره پرونده برانکو و پرسپولیس اجرا کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه