ارسال به دیگران پرینت

طلسم استقلال شکسته نشد| بشار رسن دومین گلزن خارجی برتر

تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس به پیروزی رسید و راهی فینال شد که بازیکنان خارجی این تیم در جریان بازی موفق به گل زنی نشدند.

طلسم استقلال شکسته نشد| بشار رسن دومین گلزن خارجی برتر

 در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران چهارشنبه شب در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان مجیدی در پایان این بازی و به لطف ضربات پنالتی به برتری ۶ بر ۳ دست یافتند تا حریف تراکتور در دیدار نهایی مسابقات شوند.

آبی پوشان که امید زیادی به گل زنی شیخ دیاباته، آقای گل این فصل فوتبال ایران در این بازی داشتند در حالی در جریان بازی به دو گل رسیدند که زننده هیچ یک از این گل ها دیاباته نبود.

در تاریخ دربی ها هیچ بازیکن خارجی ای برای استقلال گل زنی نکرده اما چهار بازیکن خارجی برای پرسپولیس در این بازی ها موفق به گل زنی شده است. ایمون زاید، جری بنگستون، عیسی ترائوره و بشار رسن بازیکنان خارجی تیم پرسپولیس بودند که در تاریخ دربی ها برای این تیم گل زنی کردند.

عیسی ترائوره با زدن سه گل بهترین گل زن خارجی دربی ها حساب می شود و بشار رسن که شب گذشته برای دومین بار طعم گل زنی در دربی را کشید، دومین گل زن خارجی این مسابقات است.

شیخ دیاباته و میلیچ در ضیافت پنالتی های پایان بازی دو بار دروازه پرسپولیس را باز کردند اما این گل ها به حساب این دو بازیکن نوشته نمی شود تا استقلال همچنان گلزن خارجی در دربی نداشته باشد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه