ارسال به دیگران پرینت

المپیک درتوکیو | کرونا در ژاپن در حال بهبود است

شهردار توکیو اعلام کرد وضعیت شیوع کرونا در این کشور رو به نزول است و شرایط امیدوارکننده شده است.

 المپیک درتوکیو  |  کرونا در ژاپن در حال بهبود است

یوریکو کوئیکه ، شهردار توکیو ادعا کرده است که اوضاع کرونا در ژاپن در حال بهبود است زیرا این کشور آماده برای بازی های المپیک و پارالمپیک می شود و این خبر خوبی برای اهالی ورزش خواهد بود.

او در مصاحبه با رویترز  همچنین گفت آماده سازی برای بازی های المپیک ، که به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ به تعویق افتاده است، در حال پیشرفت است. در اوایل این ماه تعداد موارد جدید کرونا در کشور میزبان بازیهای المپیک شدید شد و توکیو در تاریخ ۱ اوت ۴۶۲ مورد  ابتلا به کرونا را ثبت کرد. در حالی که آخرین تعداد موارد جدید در پایتخت ۲۳۶  مورد ابتلا گزارش شده است و در هفته های اخیر تعداد عفونت ها به طور پیوسته کاهش یافته است.

تعداد ابتلای روزانه در سراسر کشور اکنون به مدت چهار روز است که زیر هزار نفر بوده است.

کوئیکه به رویترز گفت: من فکر می کنم اوضاع بسیار بهتر از گذشته است. ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا  در ژاپن و همچنین استقبال از ورزشکاران از سراسر جهان انجام خواهیم داد.

المپیک قرار است ۸ آگوست سال آینده برگزار شود و پس از آن پارالمپیک از ۲۴ آگوست تا ۵ سپتامبر برگزار می شود. به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا، نگرانی ها  همچنان بر سر برگزاری بازیها باقی مانده است به طوری که نظرسنجی هایی که اخیراً انجام شده است ، عدم اطمینان در بین مردم ژاپن را برای برگزاری المپیک نشان می دهد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه