ارسال به دیگران پرینت

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

​محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ​

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

پیشکسوت تراکتور معتقد است این تیم نتوانسته بازی دلنشینی را در زمان سرمربیگری ساکت الهامی ارائه دهد.

کاظم محمودی، پیشکسوت باشگاه تراکتوردر در خصوص برتری این تیم برابر نفت مسجد سلیمان در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به فینال اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را از تراکتور شاهد نبودیم. تراکتور کمی هم شانس آورد که گلی دریافت نکرد اما با شروع نیمه دوم بازی خوبی را از شاگردان الهامی دیدیم که ثمره آن گل زیبای سعید مهری بود.

وی ادامه داد: البته این تراکتور هنوز جای بهتر شدن دارد و تیمی در این سطح باید بهتر بازی کند. امیدوارم تراکتور بتواند در مصاف با استقلال یا پرسپولیس برنده باشد جام حذفی به خانه بیاورد.

محمودی در خصوص اخراج بچه گانه رضا اسدی در این دیدار و از دست دادن بازی فینال گفت: تیم های سطح بالا نباید متکی به یک بازیکن باشند. رضا اسدی از بازیکنان تاثیر گذار این فصل تراکتور بوده است اما جانشینانش در بازی فینال باید نبودش را به خوبی پر کنند. البته این نکته را باید بگویم که غیر حرفه ای بودن یک بازیکن می تواند نشات گرفته از غیر حرفه ای بودن سایر اعضای تیم به خصوص کادر فنی باشد زیرا جزو اصلی ترین وضایف مربی تیم کار کردن روی بحث های روحی و روانی بازیکنان است.

پیشکسوت باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا بازی فینال آخرین حضور الهامی روی نیمکت تراکتور خواهد بود یا خیر، گفت: همه چیز بستگی به مدیریت باشگاه دارد. من چیزی در خصوص مذاکره با بقیه مربیان نشنیده ام اما این تراکتور نیاز به پیشرفت دارد و آن پیشرفتی که ما باید از بعد از اخراج شدن دنیزلی می دیدیم، ندیدیم. امیدوارم هر مربی که قرار است روی نیمکت تراکتور بنشیند، تیم را به سطحی برساند که بی رقیب در ایران و یکی از شانس های قهرمانی آسیا باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه