ارسال به دیگران پرینت

الهامی: داربی پاکی را شاهد بودیم

سرمربی تراکتور از عملکرد شاگردانش مقابل ماشین‌سازی دفاع کرد.

الهامی: داربی پاکی را شاهد بودیم

 ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: داربی سختی بود و دو تیم در حساس‌ترین شرایط به هم خوردند. به فوتبال تبریز بابت این داربی مردانه تبریک می‌گویم. آرزویم سهمیه گرفتن تراکتور و بقای ماشین‌سازی است.

او ادامه داد: بازیکنان دو تیم شرافت را معنی کردند و کیفیت بازی فراتر از فوتبال ایران بود. اگر ماشین‌سازی همین انگیزه را از ابتدا داشت، شاید جزو پنج یا شش تیم اول بود. این تیم کادر فنی خوبی داشت.  برای مدیر تیم ماشین هم که فشار زیادی را تحمل می‌کرد، آرزوی سلامتی می‌کنم.

الهامی در ادامه گفت: درباره کیفیت فنی بازی باید بگویم که مستحق پیروزی بودیم و یک موقعیت هم به ماشین‌سازی ندادیم. چرا باید چیدمان داوری ۴۸ ساعت قبل بازی عوض می‌کنند؟ این تغییر شک و شبهه ایجاد می‌کند. ما از داوری‌ها ضرر می‌کنیم و امروز هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. همه رقیب‌ها برای یکی دو تا تیم در حال ضرر کردن هستند. امیدوارم هفته آینده جشن آسیایی شدن را بگیریم.

الهامی در پایان گفت: چون شناخت خوبی از ماشین‌سازی داشتم، می‌دانستم که چگونه بتوانیم با برنامه‌ریزی گل دوم را بزنیم. بازیکنانم با مصدومیت بازی کردند اما کیفیت نفرات نیمکت‌نشین ما بسیار خوب بودند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه