ارسال به دیگران پرینت

مسوولیت باخت را به‌گردن می‌گیرم

گل‌محمدی | انگیزه بازیکنان برای بازی‌های تشریفاتی کاهش میابد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسوولیت باخت تیم را گردن می‌گیرم چرا که شاید من نتوانستم به بازیکنان انگیزه لازم را بدهم. بعد از قطعی شدن قهرمانی حفظ انگیزه بازیکنان کار سختی است.

گل‌محمدی  |   انگیزه بازیکنان برای بازی‌های تشریفاتی کاهش میابد

یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و با گلی که خوردیم جریمه شدیم. در نیمه دوم بازی یک طرفه به نفع ما بود. ذوب آهن یازده نفره دفاع کرد اما در مجموع به ذوب‌اهن بابت پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم.

وی در مورد دلایل این شکست افزود: حفظ انگیزه بازیکنان برای بازی‌های تشریفاتی سخت است. از نتیجه راضی نیستم دوست داشتم با پیروزی جشن قهرمانی را برگزار کنیم. جشن بزرگی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: از صمیم قبل به هواداران تبریک می‌گویم لیاقت چهارمین قهرمانی را داشتند. از پیشکسوتان و تمام زحمت‌کشان باشگاه تشکر می‌کنم و به بازیکنان تبریک می‌گویم. این قهرمانی مبارک همه پرسپولیسی‌ها باشد.

وی در مورد اینکه برای بازی‌های بعد انگیزه بازیکنان ممکن است کاهش بیابد، تاکید کرد: امیدوارم در بازی‌های بعد انگیزه  بازیکنان ما حفظ شود. اگر به ترکیب نگاه کرده باشید تیم کامل را به زمین فرستادیم چرا که دوست نداشتیم حق تیمی ضایع شویم. باخت را من گردن می گیرم چرا که شاید من نتوانستم به بازیکنان انگیزه دهم.

گل‌محمدی در خصوص اعتراضش به دعوت از برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون در جشن قهرمانی اضافه کرد: هر دوی آنها برای موفقیت تیم زحمت کشیده بودند و برای ما قابل احترام هستند. از برانکو به خاطر زحمات زیادی که برای پرسپولیس کشیده تشکر می‌کنم. من هم دوست داشتم او حضور پیدا کند اما امکانش وجود نداشت. آمدن آنها به تهران بالای ۲ الی ۳ میلیارد برای باشگاه هزینه در برداشت و در این شرایط مالی اتفاق جالبی نبود. پیشنهاد حضور آنها پیشنهاد جالبی نبود اگر بدهی‌ها پرداخت می‌شد مشکلی نداشتیم اما مسائل مهم‌تری در باشگاه داریم که باید به آنها هم رسیدگی شود.

منبع : جمهوری اسلامی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه