ارسال به دیگران پرینت

داور و باخت| نوع مدیریت داور، باخت ما را رقم زد

خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با تاکید بر این که تیم ما در بازی با نساجی نیازی به وقت کشی نداشت، گفت: دلیلی برای وقت کشی نداشتیم و متاسفانه نوع مدیریت داور، زمینه باخت تیم ما را فراهم کرد.

داور و باخت| نوع مدیریت داور، باخت ما را رقم زد

علی محمدی، ضمن تشکر از بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان درباره بازی این تیم برابر نساجی، اظهارکرد: اعضای تیم ما تلاش های بسیاری کردند و تیم تاکنون نتایج خوبی به دست آورده است. اعتراض ما به بازی با نساجی در خصوص تصمیمات، نحوه مدیریت و نوع برخورد داور بود؛ او از ابتدای بازی عصبانی بودند و نحوه برخورد وی با بازیکنان دو تیم متفاوت بود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: کارشناسان داوری نیز پس از بررسی بازی از شیوه داوری اشکال گرفتند از جمله این اشکالات می‌توان به کارت دوم وحید حیدریه، پنالتی تیم نساجی و خطایی که منجر به گل سوم نساجی شد، اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه تیم ما نیازی به وقت‌کشی نداشت، گفت: تیم ما تا دقیقه ۸۰، دو بر صفر جلو بود و دلیلی برای وقت‌کشی نداشتیم. متاسفانه نوع مدیریت داور زمینه باخت تیم ما را فراهم کرد. بازیکنان ما سعی می‌کنند تا این باخت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا، محمدی که شب گذشته (سه‌شنبه) با برنامه گل طلایی رادیو ایران صحبت می کرد، با حمایت از کادرفنی تیم فولاد خوزستان، گفت: ما جزو باشگاه‌هایی هستیم که بین کادر فنی، کادر مدیریت و بازیکنان هماهنگی مطلوبی وجود دارد و رعایت این سه مولفه سبب موفقیت یک تیم می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به برنامه های آینده این تیم نیز عنوان کرد: پس از برگزاری بازی‌های پیش رو امیدواریم بتوانیم در آسیا نیز بدرخشیم و با سرمایه گذاری مناسب شرکت فولادخوزستان اگر بتوانیم به آسیا برویم، باتوجه به زیر ساخت های موجود می‌توانیم بهترین نتیجه را گرفته و نماینده خوبی برای کشور باشیم.

وی در پایان گفت: برنامه ما این است تا بتوانیم بازیکنان خود را از آکادمی این تیم تامین کنیم و هدف ما این است که با سرمایه گذاری در محله های کم برخوردار شهرستان های خوزستان، بازیکنان بااستعدادی را پرورش دهیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه