بیرانوند در تمرین آنتورپ حاضر شد
| علیرضا بیرانوند دروازهبان جدید تیم آنتورپ بلژیک برای اولینبار در تمرین تیمش حضور یافت.
بیرانوند دپس از سفر به بلژیک دو هفته در قرنطینه بود و پس از منفی شدن تست کرونا و موفقیت در تستهای پزشکی، توانست در تمرین تیم جدیدش شرکت کند.

دیدگاه تان را بنویسید