ارسال به دیگران پرینت

پلمب سه مجموعه ورزشی در جنوب شرق تهران

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران اعلام کرد: سه مجموعه ورزشی به علت بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پلمب شدند.

 پلمب سه مجموعه ورزشی در جنوب شرق تهران

سید محمد موسوی زاده روز یکشنبه  افزود: از ابتدای امسال تاکنون با رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۰۰ بازرسی از اماکن ورزشی این حوزه انجام شده است.

رییس اداره ورزش جنوب شرق تهران ادامه داد: با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، ورزش های پربرخورد، استخرهای سرپوشیده و رشته های رزمی از چهارم مرداد ماه به مدت یک هفته تعطیل است که در صورت بی توجهی با این دستور العمل ها با مجموعه های ورزشی برخورد می شود.

به گفته وی بیش از ۳۰۰ مجموعه خصوصی، ۶ مجموعه دولتی تحت نظارت اداره کل این منطقه وجود دارد.

موسوی زاده تصریح کرد: همچنین در سالجاری نیز صدور مجوز و تمدید فعالیت بیش از ۴۰ باشگاه در جنوب شرق صادر شد.

نیمی از مجموعه های ورزشی جنوب شرق تهران فرسوده است

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با اشاره به اینکه نیمی از مجموعه های این حوزه عمر بالایی ۴۰سال دارند، خاطر نشان کرد: در صدد هستیم با بازسازی و تعمیر این اماکن بتوان حضور علاقه مندان به ورزش را دوچندان کنیم.

وی اضافه کرد: هم اینک سرانه ورزشی جنوب شرق تهران با احتساب مجموعه ۱۰۵ هکتاری ورزشگاه تختی، برای هر شهروند حدود ۸۰سانتی متر مربع است.

موسوی زاده تصریح کرد: در نظر داریم تا با همکاری بخش خصوصی و از طریق ماده ۲۷ قانون و اعتبارات استانی و ملی پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران در باره بخش های آسیب پذیر محله هرندی نیز گفت:‌ محله هرندی یکی از نقاط آسیب پذیر جنوب شرق تهران به شمار می رود که با طرح های ورزشی خود در صدد کاهش اعتیاد در این محدوده هستیم.

وی اضافه کرد: در این خصوص با در نظر گرفتن ورزش‌های صبحگاهی، ورزشهای گروهی و مسابقات متعدد تا حدودی آسیب های اجتماعی را در محله هرندی کاهش دادیم که برای ادامه دار شدن نیاز است تا دستگاهها مختلف برنامه های متعددی را برگزار کنند.

موسوی زاده همچنین از تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل ورزشگاه  ۳ هزار و ۵۰۰ نفری بعثت تهران خبرداد و گفت: در حال حاضر این طرح حدود ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تخصیص به موقع اعتبارات ورزشگاه تکمیل خواهد شد.

این مسئول نیز به طرح های نیمه تمام این حوزه اشاره کرد و گفت که ورزشگاه سمیه و سالن یکهزار و ۵۰۰ نفری چند منظوره بعثت با پیشرفت ۲۵ درصدی از طرح هایی موجود می باشند که نیاز است با همکاری بخش خصوصی تکمیل شوند.

وی ادامه داد: جمعیت جنوب شرق تهران یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است که مناطق ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ را تحت پوشش دارد

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه