ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | شجاعیان جزو بازیکنان بد شناس فوتبال ایران

هافبک بداقبال استقلال علی‌رغم پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش همچنان به دلایلی قادر نیست استقلال را در کوران مسابقات کمک کند.

 فوتبال |  شجاعیان  جزو بازیکنان بد شناس فوتبال ایران

بدون هیچ حرف‌وحدیثی باید نام داریوش شجاعیان را جزو آن دسته از بازیکنان بد شناس فوتبال ایران به شمار بیاوریم که علی‌رغم فوتبال چشم نوازش تا به این لحظه، به آنچه که استحقاقش را داشت در عرصه ملی و باشگاهی نرسیده است.

این بازیکن بدشانس که در فاصله زمانی کمتر از دو سال از ناحیه دو پای راست و چپ دچار پارگی رباط صلیبی شده، این روزها با مشکل جدیدی دست‌وپنجه نرم می‌کند که همان خروج نامش از لیست این فصل استقلال است. این مسئله با توجه به اینکه او در هر دو نوبت روزهای سختی را تجربه کرده تا به شرایط آرمانی برسد، باعث ناراحتی و رنجش خاطرش شده است.

خودش در این رابطه می‌گوید: «در شرایط فعلی درحالی‌که می‌بینم به علت ابتلای تعدادی از بازیکنان تیم به ویروس کرونا، دست سرمربی از هرزمانی خالی‌تر است افسوس این را می‌خورم که نمی‌توانم کمکی به استقلال بکنم.»

این در شرایطی است که طبق نظرات کادر پزشکی استقلال، شجاعیان در بهار 99 می‌توانست به تیم ملحق شود و از همین رو قرار شده بود نامش در لیست استقلال بماند و نام محسن کریمی از لیست خط بخورد که برخلاف این امر در اقدامی عجیب هر دو بازیکن نامشان خط خورد و تا به این لحظه هیچ مقام مسئولی در باشگاه استقلال به‌درستی به این سؤال پاسخ نداده است که چه کسی نام شجاعیان را از لیست استقلال خارج کرده است و از جهتی بر اساس کدام منطق این امر صورت پذیرفته است، چراکه شجاعیان در پایان این فصل قراردادش به اتمام می‌رسد

 از نکات تلخ دیدار شب گذشته استقلال مقابل نساجی مازندران که درنهایت با یک تساوی خانگی خاتمه یافت می‌توان به حضور داریوش شجاعیان هافبک خوش‌تکنیک و البته بد شناس استقلال در بالای سر نیمکت نشینان استقلال اشاره کرد که با حسرت و هجیان ویژه‌ای اتفاقات بازی را به‌تنهایی دنبال می‌کرد که در ادامه ارسلان مطهری باگذشت دقایقی از بازی خود را به او رساند تا بازی را در کنار هم تماشا کنند.

او که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش این روزها به مرز آمادگی رسیده است به علت خارج شدن نامش از لیست استقلال اجازه بازی کردن را ندارد و به نظر می‌رسد که تحمل این شرایط حتی از روزهای سخت مصدومیتش نیز بیشتر روی هافبک 28 ساله استقلال فشار آورده است.

 داریوش حالا که نمی‌تواند در زمین حضور یابد، نود دقیقه مثل یک مربی روی سکوهای ورزشگاه دائم سعی می‌کرد با تشویق هم‌تیمی‌هایش به آن‌ها انگیزه دهد، ضمن آنکه می‌توان گفت او در این دیدار کمتر از مجیدی حرص‌وجوش نخورد.

او که زحمات بسیار زیاد و سختی را برای رسیدن به شرایط آمادگی لازم برای بازی در تمرینات زیر نظر فیزیوتراپ و بدن‌ساز استقلال متحمل شده به نظر می‌رسد تحمل این وضعیت را دیگر ندارد و خواهان این است تا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای او و باشگاه استقلال تسهیلاتی قائل شود و اجازه دهند دوباره نام او به لیست استقلال اضافه شود تا در صورت صلاحدید کادر فنی عصای دست مجیدی در این روزهای سخت و پرفشار باشد.

در اواخر بازی که شجاعیان به شکلی ایستاده  به سمت سکوهای پایینی  آمده بود معتقد بود که هیچ‌کسی مقصر دریافت چنین گلی نیست، به خاطر اینکه ضربه میری مهارنشدنی ودرعین حال کاملاً به شکل ناگهانی زده شد و اگر هزار بار دیگر از آن فاصله میری اقدام به شوت‌زنی می‌کرد محال بود که بتواند به چنین زیبایی دروازه را باز کند.ضمن اینکه به‌شدت اعتقاد داشت حرکت مدافع نساجی در دقیقه 90 روی ارسلان مطهری می‌توانست پنالتی باشد.

 این در حالی است که نامجو مطلق نیز در نشست خبری بعدازاین دیدار در پاسخ به سوالات خبرنگاران یک‌بار دیگر از فدراسیون فوتبال درخواست کرد که با توجه به اینکه استقلال  هنوز جای خالی برای به خدمت گرفتن بازیکن آزاد را در این مقطع دارد به آن‌ها اجازه دهند تا نام داریوش  را به لیست این فصل مجدداً اضافه کنند که با در نظر داشتن بازی‌های بسیار حساس و حیاتی استقلال در ادامه مسابقات حضور او قطعاً می‌تواند درروند تهاجمی استقلال مؤثر باشد. درنهایت باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون ظرف روزهای آینده تسلیم خواسته آبی پوشان پایتخت خواهد شد یا همچنان بر عدم انجام چنین کاری پافشاری خواهد کرد و این بازیکن بااخلاق همچنان باید از روی سکوهای تماشاگران فصل را دنبال کند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه