ارسال به دیگران پرینت

طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی پرتغال است

مهاجم تیم فوتبال بنفیکا گفت: مهدی طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی لیگ پرتغال است.

طارمی هم شایسته کسب عنوان آقای گلی پرتغال است

در یکی از مسابقات هفته سی و سوم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم بنفیکا به مصاف آوس رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید.  

«لوییز پیزی» مهاجم بنفیکا یکی از گل های تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند تا با ۱۸ گل، به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ پرتغال قرار بگیرد. بعد از وی، «پائولینو» از براگا و «وینیسیوس» از بنفیکا با ۱۷ گل در رده دوم هستند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوآوه هم با ۱۶ گل در تعقیب این بازیکنان است. 

این در حالی است که تنها یک هفته دیگر از لیگ پرتغال باقی مانده است و همین مسئله رقابت برای رسیدن به عنوان آقای گلی را جذابتر و حساستر کرده است.

پیزی شب گذشته بعد از پایان بازی گفت: جوایز انفرادی همیشه بعد از عناوین جمعی و تیمی است. من از نتیجه این فصل بسیار ناراحتم. این چیزی نیست که ما می خواستیم. در واقع من نگران پایان فصل به عنوان بهترین گلزن نیستم.

مهاجم بنفیکا تاکید کرد: چه من، چه وینیسیوس، پائولینو یا طارمی فکر می کنم همه مستحق کسب این عنوان باشند. مهمترین چیز این است که کار کل تیم را مورد توجه قرار بدهیم. من به راموس هم که در این بازی حضور داشت و دو گل به ثمر رساند، تبریک می گویم.

 تیم فوتبال پورتو با ۸۲ امتیاز قهرمان لیگ پرتغال شده است. بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون هم با ۷۴ و ۶۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه