ارسال به دیگران پرینت

فوتبال | کریستیانو رونالدو مقابل لاتزیو سه رکورد تازه را به نام خود ثبت کرد.

کریستیانو رونالدو مهاجم ۳۵ ساله یوونتوس پس پیروزی دو بر یک این تیم مقابل لاتزیو سه رکورد تازه را به نام خود ثبت کرد.

فوتبال | کریستیانو رونالدو مقابل لاتزیو سه رکورد تازه را به نام خود ثبت کرد.

کریستیانو رونالدو مهاجم ۳۵ ساله یوونتوس پس پیروزی دو بر یک این تیم مقابل لاتزیو سه رکورد تازه را به نام خود ثبت کرد.

رونالدوی پرتغالی بعد از ثبت دو گل اخیر خود نامش را به عنوان اولین بازیکن تاریخ فوتبال به ثبت رساند که شمار گل های ثبت شده اش در سه لیگ مطرح فوتبال دنیا شامل لیگ برتر، لالیگا و سری آ به بیش از ۵۰ گل رسید. او از زمان ملحق شدنش به تیم یوونتوس تا به امروز (یعنی از حدود دو سال پیش) ۵۱ گل، در زمان حضور در منچستر یونایتد (۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹) ۸۱ گل و در زمان حضورش در رئال مادرید (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸) سیصد و یازده گل را به ثمر رساند.

رکورد جدید کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۱ بازی روز گذشته خود مقابل لاتزیو پنالتی را تبدیل به گل کرد تا شمار گل هایش در تیم یووه به ۵۱ عدد برسد. دومین گل رونالدو در بازی شب گذشته یوونتوس مقابل لاتزیو همچنین سی امین گل او در فصل جاری بود تا نامش به عنوان سومین فرد طی شش دهه اخیر به ثبت برسد که به این رکورد دست یافته است. در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۶ لوکا تونی بازیکن تیم فیورنتینا توانست ۳۱ گل را در یک فصل به ثمر برساند و قبل از او Gonzalo HIguain بازیکن تیم فوتبال ناپولی در سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶ توانست با ثبت ۳۶ گل در یک فصل جایگاه نخست را به دست بیاورد.

جالب است بدانید که گل Ciro Immobile از تیم لاتزیو که در بازی دیروز به ثبت رسید هم سی امین گل فصل او محسوب می شد و این بازیکن به همراه رونالدو مشترکا توانستند این عنوان را به دست آورند.

اما رکورد سوم رونالدو به سرعت او برای دستیابی به این عناوین مربوط می شود. این بازیکن تنها در ۶۱ بازی توانسته ۵۰ گل را در سری آ به ثبت برساند که سریع ترین بازه محسوب می شود. پیش از او آندری شوچنکو از تیم آث میلان موفق شد پس از ۶۸ بازی به این رکورد دست پیدا کند.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که پس از دو گل روز گذشته رونالدو به تیم لاتزیو، تیم یوونتوس هشت پله صعود را در سری آ تجربه کرد و حالا در آستانه نهمین پیروزی پیاپی خود در سری آ قرار دارد.

سه رکورد کریستیانو رونالدو پس از بازی دیروز یوونتوس-لاتزیو در یک نگاه:

ثبت بیشتر از ۵۰ گل در سری آ

ثبت سی گل در یک فصل

ثبت بیش از ۵۰ گل تنها در ۶۱ بازی

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه