ارسال به دیگران پرینت

فرار ریوآوه از شکست با طارمی و تاریخ‌سازی با حضور مهاجم ایران

تیم فوتبال ریوآوه در شب درخشش دوباره مهدی طارمی تاریخ‌سازی کرد.

فرار ریوآوه از شکست با طارمی و تاریخ‌سازی با حضور مهاجم ایران

در یکی از مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال، شب گذشته تیم ریوآوه با حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به مصاف تیم سانتاکلارا رفت.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی ۲ - ۲ تمام شد. هر دو گل تیم ریوآوه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. 

طارمی ابتدا در دقیقه ۲۳ پاس در عرض هم تیمی خود را در محوطه جریمه حریف به گل اول مسابقه تبدیل کرد. ریوآوه در ادامه دو گل از حریفش دریافت کرد و بازی تا دقیقه ۸۰ با نتیجه ۲ بر یک به سود سانتاکلارا در جریان بود.

طارمی که این فصل در پرتغال نشان داده چه تبحر خاصی در گرفتن پنالتی دارد، در بازی شب گذشته هم از این هنر خود را به رخ کشید و پنالتی ای که خودش به دست آورده بود را در دقیقه ۸۱ به گل تساوی تبدیل کرد. به این ترتیب ریوآوه از شکست در این مسابقه فرار کرد.

طارمی با این گل، تعداد گل هایش در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال را به عدد ۱۶ افزایش داد. در حال حاضر یک مهاجم از براگا و دو مهاجم از تیم بنفیکا ۱۷ گله هستند و اگر در بازی این هفته تیم های خود گلزنی نکنند، فاصله آنها با مهدی طارمی یک اختلاف گل باقی خواهد ماند.

اما نکته ای که سرمربی تیم ریوآوه هم بعد از بازی دیشب به آن اشاره داشت، تاریخ سازی این تیم است. ریوآوه با تساوی شب گذشته، ۵۲ امتیازی شد تا بیشترین امتیاز را در طول مسابقات یک فصل کسب کند. بدون شک گل های مهدی طارمی و درخشش مهاجم تیم ملی ایران در اولین فصل حضورش در پرتغال یکی از ارکان اصلی این تاریخ سازی است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه