ارسال به دیگران پرینت

کرونا | ابتکار جالب باشگاه آمریکایی برای رعایت فاصله اجتماعی +عکس

صنعت بزرگ باشگاه‌های بدنسازی 24 ساعته آمریکا از اعلام ورشکستگی تعدادی از باشگاه‌های بزرگ لس‌آنجلس در تعطیلی‌های دوران کرونا خبر داده است.


کرونا  | ابتکار جالب باشگاه آمریکایی برای رعایت فاصله اجتماعی +عکس

صاحب باشگاه بدنسازی "اینسپایر سوت بی فیتنس" در منطقه "ردوندو بیچ" در لس‌آنجلس کالیفرنیا فضاهای اختصاصی را برای مشتریانش ایجاد کرده تا با خیال راحت در ایام کرونایی ورزش کنند. او می‌گوید که مشتریان این فضاهای پلاستیکی را  برای تمرینات اختصاصی دوست دارند.

 صاحب یک سالن ورزشی در کالیفرنیا برای باز کردن باشگاه، حفظ فاصله اجتماعی و هماهنگی ورزشی در ابتکاری جدید اتاقک‌های پلاستیکی مجزا را برای ورزشکاران ایجاد کرده است.

در این باشگاه همه چیز به صورت مدام و با دقت ضدعفونی می‌شود. مشتریان قبل از ورود ملزم به استفاده ماسک هستند. پس از ورود و سنجش درجه حرارت بدن و نداشتن تب، ورزشکاران اجازه ورود به اتاقک‌های ویژه را پیدا کرده  و میتوانند ماسک خود را بردارند.

برخی از لس‌آنجلسی‌ها هنوز قصد ندارند به سالن‌های ورزشی بازگردند. صنعت بسیار بزرگ باشگاه‌های بدنسازی 24 ساعته از اعلام ورشکستگی تعدادی از باشگاه‌های بزرگ لس‌آنجلس در تعطیلی‌های دوران کرونا خبر داده است. حدود 130 باشگاه ورزشی در 18 منطقه بزرگ لس‌آنجلس در دوران قرنطینه، به طور دائم بسته شدند.

 

"پیت سپسین" مدیر و مربی باشگاه با راه رفتن میان اتاقک‌ها پلاستیکی شاگردان خود را برای انجام حرکات درست مدیریت می‌کند/ عکس:  Los Angeles Times

ابتکار باشگاه

تحقیقات جدید نشان داده است که ورزش مرتب می‌تواند از بروز عوارض شدید ویروس کرونا جلوگیری کند.

باشگاه‌ لس‌آنجلسی در هفته قبل بازگشایی شد. فضاهای پلاستیکی با دمبل، استپ، کفپوش مجهز شد. جنس پلاستیک‌ها نیز از نوع شفاف پرده‌های پوششی حمام است. داربست هر اتاقک تمرین نیز از لوله‌های شیر آلات حمام ساخته شدند. آماده‌سازی تمام این اتاقک‌ها در باشگاه تنها سه روز طول کشیده و جایگزین ارزانی برای حفاظ‌هایی با پلاستیک سخت است.

یک ورزشکار در اتاقک پلاستیکی باشگاهی در کالیفرنیای آمریکا

اتاقک پلاستیکی در باشگاه کرونا

در حال حاضر در هر سانس تنها 9 ورزشکار می‌توانند از اتاقک‌های کپسولی باشگاه استفاده کنند. اما ورزشکاران و مشتریان از وجود این اتاقک‌ها در باشگاه به وجد آمده و از آن استقبال کرده‌اند.

"پیت سپسین" مدیر و مربی باشگاه در این باره ایده ساخت این اتاقک‌های پلاستیکی گفت: در هنگام ساخت اتاقک‌ها تلاش کردیم تا به یک سوال پاسخ دهیم. "چه کاری می‌توان کرد تا مشتریان در حین ورزش از ماسک استفاده نکنند و راحت نفس بکشند؟ بنابراین خلاقیت شکل گرفت و اتاقک‌های پلاستیکی ساخته شد. این فضاها مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفته است و با اطمینان و روحیه خوب ورزش می‌کنند.

نمایی از یک باشگاه ورزشی در آمریکا پس از کرونا

[فضای جدید باشگاه آمریکا]

فضای جدید باشگاه آمریکا

آنها همچنین تا زمان کشف واکسن کرونا به برگزاری کلاس‌های ورزشی آنلاین از طریق اپلیکشین زوم نیز ادامه خواهند داد.

مدیر این باشگاه اعلام کرد: همچنان بسیاری از مشتریان خواهان ماندن در خانه و  احتیاط بیشتر هستند. ما کلاس‌های آنلاین را برای این دسته افراد برگزار می‌کنیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه