ارسال به دیگران پرینت

قاضی‌زاده | وزارت ورزش پشتیبان کفاشیان هستند

مجلس یازدهم نسبت به اقدامات وزیر ورزش و جوانان انتقاد دارد و ممکن است او را استیضاح کند.

قاضی‌زاده  | وزارت ورزش پشتیبان کفاشیان هستند

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با اخبار ورزشی، درباره فعالیت علی کفاشیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: پیش از این تغییر و تحولات، هشدارهای لازم را به مجموعه‌ی عناصر داخل فدراسیون و همچنین عوامل پشت صحنه‌ی این اتفاقات که در حال کار قرار داشتند، داده بودیم.

 

او ادامه داد: مجموعه‌ی دولت و وزارت ورزش به صورت غیر محسوس پشتیبان این تغییر و تحول هستند که ما در جریان این مسائل هستیم.

 

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه ملاک ما پایبندی به قانون و قانون‌گرایی است، ابراز کرد: جدا از مسائلی که درباره‌ی گذشته ایشان مطرح شده و مسبوق به سابقه است، بحث ما اعمال منع قانون به کارگیری بازنشستگان بوده که این موضوع تخلف بوده و عنوان مجرمانه دارد.

 

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه استناد به اساسنامه فدراسیون فوتبال و رای صادره در کمیته استیناف قابل پذیرش نیست، عنوان کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران در شرایط فعلی قابل استناد حقوقی، حتی در مراجع حقوقیِ داخلی ما نیست و در واقع، استناد به آن امر و به کارگیری فردی که بازنشسته است، عنوان کیفری دارد. ضمنا، این قابلیت وجود دارد تا آحاد مردم، ورزش دوستان، علاقه‌مندان و ... راجع به چنین مسئله‌ای طرح شکایت کنند.

 

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه