ارسال به دیگران پرینت

بازیکنان ازبرگزاری لیگ نفع میبرند؟

در حقیقت بازیکنان با درخشش در ثلث باقیمانده لیگ برتر، بخت‌شان را برای حضور در تیم‌های بزرگ‌تر یا حتی ترانسفر به لیگ‌های خارجی افزایش خواهند داد. همین شرایط برای بازیکنانی که شانس ملی‌پوش شدن دارند هم صادق است و آنها امکان جلب نظر کادر فنی تیم ملی را در زمین مسابقه پیدا خواهند کرد.

بازیکنان ازبرگزاری لیگ نفع  میبرند؟

«بعد از فروکش‌کردن نسبی فشار باشگاه‌ها برای لغو مسابقات لیگ، در روزهای اخیر تعداد بازیکنانی که در مصاحبه‌هایشان از بازگشایی رقابت‌ها استقبال کرده‌اند، بیشتر شده است. شاید تا یکی - دو هفته پیش غیر از بازیکنان پرسپولیس کمتر فوتبالیستی حاضر می‌شد در رسانه‌ها به پیشواز لیگ برتر برود اما حالا شرایط فرق کرده و بازیکنان تیم‌های مختلف فارغ از جایگاه جدولی‌شان به این موضوع چراغ سبز نشان می‌دهند. به‌ نظر می‌رسد چهره مصمم سازمان لیگ در برگزار کردن بازی‌ها باعث شده فوتبالیست‌ها هم جرأت بیشتری برای اظهار نظر در این مورد پیدا کنند. حتی یکی از این نفرات مدعی شده بود ابراز مخالفت تنی چند از بازیکنان لیگ برتری صرفا به‌ خاطر فشار مدیران باشگاه‌هاست، وگرنه او و دوستانش مشتاق شروع لیگ هستند.

فهمیدنش سخت نیست که چرا برگزاری مسابقات لیگ برتر به سود بازیکنان است. اولا احتمال ابتلا بیرون از زمین هم بالاست و تازه شاید با رعایت پروتکل‌ها در تمرین و مسابقات، شاهد فضای ایمن‌تری باشیم. ثانیا با برگزاری مسابقات، باشگاه‌ها هیچ بهانه‌ای برای نپرداختن حق و حقوق کامل بازیکنان ندارند و باید مبلغ مندرج در قرارداد آنها را تمام و کمال به حساب‌شان واریز کنند. نکته سوم این که فرصت ۹هفته‌ای تا پایان فصل، می‌تواند به بهبود شرایط بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات کمک کند. در حقیقت آنها با درخشش در ثلث باقیمانده لیگ برتر، بخت‌شان را برای حضور در تیم‌های بزرگ‌تر یا حتی ترانسفر به لیگ‌های خارجی افزایش خواهند داد. همین شرایط برای بازیکنانی که شانس ملی‌پوش شدن دارند هم صادق است و آنها امکان جلب نظر کادر فنی تیم ملی را در زمین مسابقه پیدا خواهند کرد. طبیعی است که بدون برگزاری بازی‌ها، تمام این امتیازات از بین خواهد رفت. بنابراین حالا که اغلب مدیران باشگاه‌ها باور کرده‌اند راهی جز حضور در بازی‌ها نیست، بازیکنان هم با آزادی عمل بیشتری می‌توانند حرف دل‌شان را بزنند.»

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه