پست جدیدعلی دایی به موضوع سوختن جنگل های زاگرس
| یکی از موضوعاتی که این روزها باعث ناراحتی بسیاری از مردم شده، سوختن جنگل های زاگرس است. این موضوع با واکنش بازیکنان مختلفی نیز همراه شد و حالا علی دایی نیز به این موضوع واکنش نشان داده و در این باره در پست جدید خود که در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است:
یک هفته است جنگلهای ارزشمند زاگرس بهخصوص در منطقه حفاظت شده خائیز در آتش میسوزند و محیطبانها تا امروز دست تنها با این آتش مبارزه میکردند.
محیطبانها، جنگلبانان، کوهنوردها و مردم محلی برای حفظ این جنگلها و حیات جانوریاش میجنگند؛ برای نجات حیواناتی که در آتش زاگرس کباب میشوند
دیدگاه تان را بنویسید