ارسال به دیگران پرینت

پست جدیدعلی دایی به موضوع سوختن جنگل های زاگرس

| یکی از موضوعاتی که این روزها باعث ناراحتی بسیاری از مردم شده، سوختن جنگل های زاگرس است. این موضوع با واکنش بازیکنان مختلفی نیز همراه شد و حالا علی دایی نیز به این موضوع واکنش نشان داده و در این باره در پست جدید خود که در اینستاگرام منتشر کرده، نوشته است:

پست جدیدعلی دایی به موضوع سوختن جنگل های زاگرس

یک هفته است جنگل‌های ارزشمند زاگرس به‌خصوص در منطقه حفاظت شده خائیز در آتش می‌سوزند و محیط‌بان‌ها تا امروز دست تنها با این آتش مبارزه می‌کردند.

محیط‌بان‌ها، جنگل‌بانان، کوهنوردها و مردم محلی برای حفظ این جنگل‌ها و حیات جانوری‌اش می‌جنگند؛ برای نجات حیواناتی که در آتش زاگرس کباب می‌شوند

 

منبع : طرفداری
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه