ارسال به دیگران پرینت

حجاب ورزشکاران بانوی ایران به الگوی دنیا تبدیل شده است

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان می‌گوید در حال حاضر ورزشکاران ایرانی با پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو شده‌اند و در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

حجاب ورزشکاران بانوی ایران به الگوی دنیا تبدیل شده است

مهین فرهادی‌زاد در جلسه با نواب رئیس فدراسیون‌ها، نقش ورزشکاران زن ایران را در الگوسازی مهم برشمرد و گفت: ورزش تنها عرصه‌ای است که در بخش بانوان کارهای بسیاری عمیقی برای شناساندن انقلاب اسلامی آن هم در میادین بین‌المللی انجام داده است. زنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده زنان جهان اسلام تمام  تلاش خود را  برای حضور در رویدادهای مهم بین المللی ورزشی با پوشش اسلامی کرده‌اند که در نهایت همه این تلاش‌ها موفقیت آمیز بوده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر  ورزشکاران ایرانی با پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو شده‌اند و در این زمینه موفق عمل کرده‌اند، یکی از اقدامات الگو سازی زنان ایرانی را  فتح سکوهای قهرمانی در رقابت‌های مهم بین المللی  دانست که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم ایران شده است.

معاون بانوان وزارت ورزش موفقیت بانوان را در همه حوزه ها دانست و گفت: بانوان ورزشکار ایرانی در حوزه های مدیریتی، داوری و مربیگری نیز خوش درخشیده‌اند به گونه‌ای که آنها در خارج از ایران با پوشش اسلامی فعالیت‌های حرفه‌ای خود را پیگیری می‌کنند.

فرهادی زاد بیان کرد: موفقیت‌های کسب شده در حوزه ورزش زنان با حفظ تمامی شعائر اخلاقی و دین، پس از  پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است  که از آن می‌توان به عنوان دستاوردی بزرگ نام برد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      درودبرزنان ودختران ومادران عفیف وپاکدامن ورزشکاربااستقامت وبااعتمادبنفس قوی که الگویی برای همگان هستند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه