ارسال به دیگران پرینت

اسکوچیچ: تغییرات زیادی را در تیم ملی فوتبال ایران خواهید دید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر بازیکنی توانایی راهیابی به تیم ملی فوتبال را دارد و مطمئنا تغییرات زیادی را در این زمینه می‌بینید.

اسکوچیچ: تغییرات زیادی را در تیم ملی فوتبال ایران خواهید دید

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه چه کسانی به لیست اولیه تیم ملی فوتبال راه پیدا می‌کنند، بیان کرد: برای من فرقی نمی‌کند که بازیکن پیر یا جوان در تیم ملی حضور پیدا کنند. بازیکنانی به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد که توانایی خود را ثابت و چیزی که من از آن‌ها می‌خواهم را در زمین پیاده کنند. همین مورد باعث می‌شود تا فرق میان بازیکن‌ها مشخص خواهد شد.

او افزود: به پیر یا جوان بودن بازیکن نباید اکتفا کرد. توانایی حرف اول را می‌زند و حتما این تغییرات را در تیم ملی خواهید دید.  

اسکوچیچ در ادامه درباره امکان بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال با رویارویی با حریفان گمنام مانند گذشته  واکنش نشان داد و اظهار کرد: من نمی‌خواهم درباره رویارویی با حریفان نه چندان سخت و به اصطلاح آسان صحبت کنم، چون جواب و بازده ایده آلی از بازی با آن‌ها نمی‌گیریم. می‌خواهم بازی‌های دوستانه‌ای را مد نظر قرار دهیم که کنترل شده هستند و در ادامه راه  ما را به نتیجه دلخواه برسانند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه