ارسال به دیگران پرینت

امیر عابدزاده در لیست 5 دروازه‌بان برتر لیگ پرتغال قرارگرفته شده است

لیگ پرتغال در این فصل سه بازیکن ایرانی را در تیم های مختلف داشت اما قدیمی ترین آن ها در این لیگ امیرعابدزاده دروازه بان تیم ماریتیمواست.

امیر عابدزاده در لیست 5 دروازه‌بان برتر لیگ پرتغال قرارگرفته شده است

امیرعابدزاده فصل خوبی را با ماریتیمو پشت سر می گذاشت که مسابقات تعطیل شد. او که شروع فصل را به خاطر بازی های ملی و سپس مصدومیت از دست داده بود در ادامه کار را گرفت و توانست در ترکیب ماریتیمو عملکرد خوبی داشته باشد و بارها به عنوان بازیکن زمین انتخاب شد. او در میان بهترین های نیم فصل لیگ پرتغال هم بود و بهترین دروازه بان ماه ژانویه شد.

با این وجود ماریتیمو شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و در حالی که تمرینات تیم های باشگاهی در لیگ پرتغال آغاز شده و این به معنای ادامه یافتن این مسابقات است وبسایت bolanarede در این کشور اقدام به انتخاب 5 دروازه بان برتر این فصل از رقابت ها کرده است که در بین آن ها نام امیر عابدزاده هم دیده می شود.

در این گزارش درباره امیرعابدزاده آمده است :" علیرغم فصل ناموفق ماریتیمو که به وضوح روی عملکرد دروازه بان ایرانی تاثیر می گذارد، اما او همواره در هر مسابقه همه را شگفت زده می کنم. او دروازه بانی با ویژگی های متفاوت نسبت به دیگر دروازه بان های حاضردر این لیست است چرا که با انرژی تر و پرتحرک تر است. البته نقطه ضعف هایی هنوز دارد که با وجود اینکه 27 سالش است می تواند پیشرفت هم بکند. رفلکس های فوق العاده ، بازی با پای قوی  هرچند کمی در خروج هایش مشکلاتی دیده می شود.  نه اینکه خروج نکند بلکه گاهی در مهار توپ در خروج ها دچار مشکل می شود اما آنقدر انگیزه و هیجان دارد که خیلی وقت ها توپ را در بین راه قطع کند. با وجود نقاط قوت و ضعفی که امیرعابدزاده در کار فنی اش دارد اما شاید بتوان گفت او بیشترین پتانسیل را در بین 4 درواز بان مهم دیگر در این لیست دارد. امیر اگر به پیشرفت خود ادامه بدهد می تواند فرصت بازی در باشگاه های بهتر را پیدا کند.

علاوه بر امیر عابدزاده 4 دروازه بان دیگر به عنوان بهترین سنگربانان این فصل لیگ پرتغال حضور دارند:کلودیو راموس(توندلا)،هلتون لیته (بواویشتا)،اودیسه ولاکودیموس (بنفیکا) و دیه گو کاستا (پورتو)

 
منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه